luni, 27 februarie 2017

Ne uitam si in sus

Aceasta este printre ultimele fotografii din intalnirea mea cu Lara.

A fost foarte distractiv si oarecum dificil. Am aflat ca iubesc in aceeasi masura si procesul pregatitor, daca pot sa-l numesc asa. Tin minte ca acum cativa ani cand ma intalneam cu cineva ca sa facem niste fotografii nu erau multe lucrurile pe care le planuiam, doar locatia si in rest foarte putin. Lucrurile s-au schimbat. Imi doresc sa invat si sa reusesc sa "inventez" fiecare accesoriu pe care il  folosesc in imagini. Fotografiez mai rar deoarece nu sunt gata toate cele necesare pentru urmatoarea serie de fotografii. Oarecum s-a cuibarit in mine exigenta aceasta. Nu stiu daca e de bine sau de rau, insa bucuria din sufletul meu atunci cand ma dedic tuturor acestor lucruri imi este de ajuns.


Sper ca in perioada urmatoare sa fiu mai libera si sa va aduc aici pe blog imagini si personaje noi. Sper sa va placa.












4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Va mulțumesc ! Ma bucur ca nu m-ați uitat.

      Ștergere
  2. Nu spera și nu ai teamă
    Ce e val ca valul trece; ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bucurie , Catalin!

      A trecut aproape o vesnicie de la ultima oară când am citit aceste cuvinte. Autorul acestora ar trebui sa fie cunoscut si înțeles pe deplin in toate colțurile lumii.

      Ștergere