vineri, 6 martie 2015

Susan

     Ma sunase o doamna spunandu-mi ca ar dori sa ii fac niste fotografii fetitei sale. Am acceptat desigur. Insa nu pot sa spun ca am fost linistita. Desigur, e mai misto cand cineva zice: Mi-au spus sa fac si sa dreg si am facut totul imediat, a fost floare la ureche.
      Temerea mea era legata de faptul ca poate nu voi reusi sa creez  legatura si increderea necesara in atat de putin timp cu o copila in varsta de doar 5 anisori care nu m-a vazut niciodata. Daca e timida? Daca nu ii va placea? Daca si daca si daca…

       Preocupari inutile. Cand ne-am intalnit ne-am lipit una de cealalta instantaneu. Lumea vazuta prin ochii copiilor e mereu  extrem de fascinanta , iar  Susan este o explozie de bucurie. Cu siguranta e un copil fericit.

     A fost o onoare pentru mine sa petrecem impreuna o intreaga dupa-amiaza in care mai mult ne-am jucat. Ceva din joaca noastra mai jos










2 comentarii:

  1. Susan e o minune cu ochisori de veverita, sunteti dou frumoase, semanati atat de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, are farmec...un lucru ce cu siguranta va spori cu varsta

      Ștergere