miercuri, 10 septembrie 2014

The Help

Rareori raman impresionata pana la lacrimi de un film, insa acesta este o impletitura de durere, curaj, prietenie si o realitate cruda de care de cele mai multe ori nu ne amintim. O realitate care de multe ori a fost ascunsa precum mizeria pe care unele persoane prefera sa o ascunda sub pres .O realitate care este prezenta si  astazi chiar daca contextul este  diferit . Acele personaje le gasim in altii uneori si poate in noi alteori cu sau fara stiinta noastra.

Si cand aveti o seara libera, poate veti dori sa il vedeti.


3 comentarii:

  1. neaparat am sa il caut! eu am abonament- online Watchever, poate îl gasesc în biblioteca lor.
    Multumesc! te pup.
    Un început de toamna cât se poate de blând si placut iti doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept cu drag parerea ta!
      Multumesc de asemenea

      pupici

      Ștergere
  2. draga mea, tocmai am vazut filmul si m-a impresionat extraordinar!
    Mi s-a parut ca Miss Skeeter seamana cumva cu tine, nu crezi? :))
    Povestea m-a emotionat profund... am plâns mult! Doamne ce vremuri! Câta mizerie umana a existat si ce putini au avut curajul de a fi cinstiti, de a fi onesti... de a fi oameni adevarati!
    Multumesc ca mi-ai recomandat sa vad acest film.
    pupici si îmbratisari :-*

    RăspundețiȘtergere