duminică, 17 august 2014

La rasarit pe o plaja pustie...








8 comentarii:

  1. fotografiile tale sunt impresionante, Vera draga. Esti artista si modelele tale sunt alese perfect!
    Sunrise este una din melodiile mele îndragite din repertoriul Norei Jones.
    pupici. Duminica placuta draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, ma bucur ca iti plac fotografiile, eu ma distrez din plin de fiecare data...
      Sunrise este si melodia mea preferata a Norei Jones...
      Pupici

      Ștergere
  2. o nimfa....
    arde ca o flacara, nu rochia...privirea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, zici, fata are o privire extraordinar de directa...

      Ștergere
  3. Orice drum de o mie de Li începe cu primul pas. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ceea ce ma umple de invidie ..( glumesc ..nu sunt invidios ..) de mirare si admiratie este ca ai facut ceva ,cumva si ti-ai modificat momentul declansarii..! astepti mai mult ..esti mai rabdatoare sau ..circumspecta si critica cu tine insuti..!
    evolutia este evidenta si promitatoare ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceea ce am facut a fost sa privesc dincolo de fotografiile de pana acum si nu am vazut mare lucru, am vazut prea putin si nu am fost multumita, nici acum nu sunt multumita...Am privit cu admiratie lucrarile unor oameni care lasa un impact ca o sageata pe privitor...Aceia studiaza la un mare nivel fiecare detaliu, rolul acelor detalii in imagine, exact ca pictorii...Cu siguranta stiti mult, mult mai bine decat mine aceste lucruri, insa eu le descopar treptat, in timpul liber cu o mare uimire si imi zic ca asta vreau si eu in imaginile mele. Iar adevarul e ca este mult mai distractiv decat sa tragi doua poze asa, la nimereala si gata...

      Ștergere