duminică, 25 mai 2014

Astazi...visul unui om a devenit realitate

Un actor a avut un vis care l-a urmarit mai mult de cinsprezece ani...Un desen enorm cu un teatru si cu el pe scena...
Astazi dupa doua luni de munca, visul actorului s-a indeplinit.
Astazi actorul a plans de fericire si emotie.
Astazi am vazut cu ochii mei cum visele cateodata chiar pot deveni realitate.
Astazi am simtit pentru prima oara o emotie diferita de toate celelalte, emotia de a fi avut ocazia sa indeplinesc visul unui om.
Astazi a devenit o "astazi" care va intra in istoria vietii mele.
Astazi...





Desen realizat in creion - Sandra Paola( Vera)










5 comentarii:

  1. Împlinirea visului este, poate, cel mai frumos lucru pe lume.
    Desenezi foarte frumos, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  2. minunata esti tu, Vera!
    un om fericit, doi oameni fericiti=o bucatica de lume mai frumoasa, frumoasa ca si claritatea desenului tau...

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur alaturi de tine, draga mea. Felicitari pentru implinirea visului! tot asa mai departe, arata tuturor ce talentata esti! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. visul....visele...asteptarile si sperantele sunt ..viata..!

    RăspundețiȘtergere