vineri, 31 ianuarie 2014

Vești din Trento

E greu să iei decizia să te muți...cu toate că m-am mutat dintr-un loc în altul ani la rând. De fiecare dată te apasă pe inimă să lași locurile dragi, locurile cunoscute și mai ales persoanele...În  același timp este și un sentiment de curiozitate, de nou, de aventură cu gândul la un nou loc, la o nouă casă...Și iată-mă din nou, într-un alt oraș. Un oraș italian în care se simte grozav de mult influența germană...
A nins ieri, a nins frumos, ca într-un basm...a nins mult. Ceaiul cald si fotoliul la întoarcerea acasă nu au fost nicicând atât de dragi...
Vă îmbrățișez și sper că sunteți cu toții bine!
























10 comentarii:

  1. ce fotografii superbe! Visul unei nopti de iarna 1,2,3... Asa pot fi intitulate aceste minunate imagini!
    ma bucur mult ca nu ne-ai uitat. Pupici si îmbratisari.
    PS: chiar daca te muti des dintr-un oras în altul, iata - pe blog, esti ACASA. Te asteptam cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen...fotografiile le-am făcut pe fugă, pe stradă, oprindu-mă când și când...
      Sigur că nu v-am uitat..Iti multumesc pentru vorbele tale!
      Sper sa am timp sa revin des.

      Ștergere
  2. daca in sufletul tau e bucurie, atunci e bine :)
    tu vrei sa ramai dorindu-ti mereu sa pleci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam așa este...precum o țigancă cu cortul, haha...
      Te imbratisez

      Ștergere
  3. ce bine de tine ...dolomitii la o aruncatura de bat,,,verona cu balconul julietei si mai aproape ...sper sa te simti bine in trento si sa faci imagini grozave ...! cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un oras frumos, extraordinar de liniștit...și cu un peisaj care umple sufletul...
      Am strans idei in perioada de absenta, abia astept sa le pun in practica...
      Cu acelasi drag!

      Ștergere
  4. Bine ai venit intr-un loc primitor, linistit si cald, Vera!
    Ti-am dus dorul!!

    Cat despre mutare/mutari ..cu tot ceea ce implica ele, mai ales, ca sentiment, in clipa asta retraiesc starea mezinului meu, pe care l-am ajutat)oarecum) sa se mute in casa noua tocmai cand el m-a dus la concertul lui A.Rieu. asa se amesteca sentimentele..,asa se invalmasesc..

    Ce este, de fapt, viata noastra, daca nu, o vesnica mutare dintr-un loc intr-altul??

    Ganduri bune, fata draga frumoasa !!
    Sa-ti fie mereu cuibusorul plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine si ce ma bucur ca v-am regasit!

      Aveti dreptate, ne mutam din loc in loc cu speranta de a gasi ceva, mereu altceva, si mereu ne gasim tot pe noi, mai tineri, mai batrani, mai tristi sau mai veseli...

      Ganduri bune si dumneavoastra. O imbratisare plina de drag!

      Ștergere
  5. Povesteşte-ne şi arată-ne fotografii, când ai timp.
    Îmi pare bine că te-ai reîntors pe blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine si mie, Max! Mi-a lipsit si imi lipseste blogul!

      Ștergere