miercuri, 18 septembrie 2013

Am intalnit toamna...

E septembrie si inca nu am apucat sa vad toamna...Nu am fost suficient de linistita, nu i-am acordat timp, nu am simtit-o cu tot sufletul.
In seara aceasta am intalnit toamna...din nou...din nou aceeasi toamna pe care o cunosc de mult timp si totusi vine mereu cu o surpriza, cu emotii noi, cu mirosuri noi, cu noi culori.
Imi este atat de draga perioada aceasta, imi aduce atatea amintiri si nostalgii si bucurii...
Sa simt toamna in seara aceasta, in ultima seara inainte de o mutare definitiva in alt oras, e o bucurie de nedescris, o bucurie plina si pura, o bucurie care te face sa razi si sa plangi in acelasi timp...o bucurie pe care imi doream sa o impart cu voi.

Nu sunt nimeni sa spun ce sa faca unul sau altul, insa simtiti toamna, lasati-o sa va imbete cu parfumul ei si pretuiti-o, impartasiti-o cu cei care poate o vor intalnii pentru prima oara.

Cu mare drag,
Vera


3 comentarii:

  1. Cata gingasie ai adunat in aceste randuri pe care ni le-ai deficat! Multumesc, draga mea!
    Sper din suflet ca schimbarea ce se produce acum in sufletul tau sa-ti aduca bucurie, poate nu chiar acum -cand este normal sa fii cuprinsa de nostalgii, dar... cat de curand! Si te rog sa ne tii la curent cu toate succesele tale. Te imbrstisez. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, ca de la nimeni la nimeni, sa stii ca simt toamna, printr-un simt simplu, care se termina ,cu drag, D.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...esti bine .? intreb ca nu ai mai postat .....!
    s-a intimplat ceva ...? sau este doar o pasa de ..toamna ?
    cu drag ...

    RăspundețiȘtergere