duminică, 18 august 2013

Human Nature Live Show- Michael Jackson tribute

Show-ul a fost un adevarat success de care sunt extrem de bucuroasa si mandra.
Am intrat intr-o familie grozava, o familie de muzicieni si oameni talentati cu care m-am inteles extraordinar de bine.
Le-am urmarit ultimele saptamani de munca pas cu pas, ne-am pus la masa toti impreuna cautand solutii la una si alta, ne-am enervat, ne-am bucurat si ne-am emotionat impreuna.
Zilele inainte de concert au fost tensionate dar in acelasi timp pline de bucurie si adrenalina pentru show.
Publicul a fost foarte generos cu noi, mi-au dat lacrimile cand intr-un moment de pauza, cu luminile stinse, fara nimeni pe scena, s-a pus baza piesei " We are the world" iar oamenii au inceput sa cante in cor versurile piesei. L-am simtit pe artistul Michael Jackson cu noi...
Sper ca voi colabora si in viitor cu acesti oameni minunati.

Human Nature live show- Michael Jackson tribute


Imaginile mele de la concert mai jos


















































































 Thriller





































































 Speed demon






































































































8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru sprijinul acordat!
      Fotografia despre care am tot vorbit noi...este prima, pe un panou gigantic!

      Ștergere


    2. am vazut-o cum sa nu o vad ...?! felicitarile mele erau in primul rind pentru posterul urias ...si munca ..daruirea si emotia ,arderea ...

      Ștergere
    3. Multumesc din nou pentru incurajare.Simt o mare bucurie...Fotografia are un loc special in sufletul meu.

      Sper sa va placa si fotografiile de la concert...criticile sunt mereu binevenite!

      Ștergere
  2. Wow! si mie mi s-au umezit ochii si pielea mi-a fost cuprinsa de un frison de emotie! Fotografiile tale sunt fenomenale! Privesc dar ma simt la concert live! atmosfera electizanta este transmisa 100%... Wow, VERA, ESTI GROZAVA! Complimentele mele! Ma bucur enorm pentru realizarea ta! te imbratisez cu drag. Pupici :-*

    PS: deci te cheama si Sandra Paola! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca vom veni in Germania cu show-ul, contez pe tine!...
      Ma bucur ca iti plac fotografiile. Inca mai sunt mii de lucruri de imbunatatit, dar este timp si voie de munca.
      Te imbratisez si eu cu acelasi drag!

      Ștergere