sâmbătă, 20 iulie 2013

Un proiect drag mie!


7 comentarii:

  1. wow... nu ma asteptam la o asemenea imagine... Unde sunt explicatiile în legatura cu proiectul drag? please ;) m-ai facut tare curioasa, dar nu inteleg nimic ...
    Trimit pupici si o urare pentru weekend fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooooo, tot nu ne-ai dezvaluit secretul! Care este legatura între M.J. si Tetro Piermarini si mai ales unde este implicat proiectul tau drag? Please Vera :) please tell us.

      Ștergere
    2. Scuza-ma Carmen, dar am avut multe pe cap in ultima vreme si mi-a ramas putin timp pentru altceva.
      Fotografia am facut-o la Teatro Piermarini, iar in imagine este Sergio Cortes, dublura oficiala a lui M.J. Proiectul a inceput cu fotografiile pe care le-am facut pentru posterul concertului pe care il va face in Italia pe 13 august (le-am publicat acum ceva vreme)
      De atunci m-au angajat practic ca fotograf la concert. Lui Sergio i-am propus sa facem niste fotografii care sa aluda la videoclipul piesei You are not alone si odata gasit teatrul, a fost zis si facut, iar acesta e rezultatul.
      E un proiect drag fiindca am cunoscut oameni grozavi cu care am strans o legatura frumoasa.
      Voi mai publica mai multe dupa concert.
      Te imbratisez cu mare drag, Carmen!

      Ștergere
    3. wow! jos palaria! esti grozava Vera draga, ma bucur din suflet pentru succesul tau! Stiam eu ca talentul tau de artist fotograf va fi remarcat si apreciat la adevarata valoare! Felicitari din toata inima!
      abia astept seriile urmatoare de fotografii :) pupici

      Ștergere
  2. cautam explicatiile, pt ca asemanarea este izbitoare si nu pricepeam nimic :))
    felicitari, vera, fotografiile sunt deosebite! se simte atmosfera incendiara si vitalitatea muzicii!

    RăspundețiȘtergere