luni, 15 iulie 2013

Departe



























10 comentarii:


  1. ce stare ..! cred ca ai fotografiat cu inima batind cu putere si emotia declansarii in momente unice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti dreptate...am declansat cu o mare bucurie si uimire...multumind in gand lui Dumnezeu pentru aceste minunatii...

      Ștergere
  2. Vederile aeriene m-au fascinat întotdeauna. De multe ori mă pomenesc zgâindu-mă la fotografiile luate din satelit sau la hărţile aeriene încercând să descopăr nici eu nu ştiu ce... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine...e altfel lumea vazuta de sus...mai blanda, mai dumnezeiasca, mai buna...

      Ștergere
  3. La ultima fotografie dacă s-ar tăia din luminile înalte și s-ar crește saturația la 25 % ar exista un ceva mai de impact ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru sfat. Il voi incerca!

      Ștergere
  4. Pozele sunt superbe, natura cred ca e cel mai bun aehitect si pictor in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da, sunt in intregime de acord cu ce spui...

      Ștergere
  5. ce fotografii superbe! si pe mine ma fascineaza imaginile vazute pe hublourile avioanelor! Si eu am postat zilele trecute fotografiile facute în timpul zborului spre Creta :)
    te pup draga mea. Sa-ti mearga bine, indiferent ce faci si unde esti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi, inca un lucru in comun. Mereu imi rezerv un loc la fereastra. E o mare bucurie de fiecare data...Da? Le voi cauta!Sunt curioasa
      Te pup si eu! Lucrurile in ultima vreme merg de minune. Am sufletul plin.
      Imbratisari.

      Ștergere