marți, 16 iulie 2013

Benedetta (2)














14 comentarii:

  1. Am spus mereu cursantilor mei ...PORTRETUL ESTE DESPRE FATZA...!
    Iar aici ai un portret ....superb.
    Felicitari
    .
    Ps la prima imagine as fi incadrat in patrat sa am motiv sa tai partea de umar si bluza galbena care este mai mare deci fatza

    A doua imi place aza cum este.!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deoarece formatul fetii este expresiv oval,nu prea merge patrat...dincontra ar fi de adaugat cativa centimetrii in partea de jos a imaginii pentru a ajunge la aceeasi progresie cu dreptunghiul corespondent formatului fetii...si apoi un pic mai aerat nu strica defel,oricum incadrarea piramidala si contrastul dirijeaza puternic atentia catre expresia chipului.
      Dar este fr bine si asa,locul geometric de la intersectia diagonalelor este bine plasat.
      Observatia mea Vera.este frunza de deasupra fruntii,o fi ea sic dar este prea Simetric amplasata,cam ostentativ cum s-ar spune....Fara sau mai la dreapta ceva...ar fi fost mai bine.

      Ștergere
    2. Francisc Vaida: Multumesc si din nou ma bucur ca rezultatul place.
      Ma atrage portretul in mod special, mai mult decat peisajul...Incerc sa invat si sa reusesc sa ma apropri mereu de imaginea pe care o am creata in minte atunci cand apas pe declansator.Pentru moment imi iasa doar 20%...sper sa fie un progres.

      Ștergere
    3. Anonim: In primul rand iti imaginezi ca nu pot lua serios in consideratie remarci care vin de la cineva care se semneaza anonim...
      Cat despre geometria imaginii, frunza chiar si asa pusa simetric imi place...sa incalci regulile nu e tot timpul o greseala...

      Ștergere
    4. Nu-mi imaginez nimic despre a lua sau nu in serios despre ce am afirmatAm scris incercand sa explic dpdv compozitional anumite aspecte.Anonim,neanonim,asta este chiar un aspect secundar.
      Da ,acea frunza ii da un aer de printesa,e asa ca o diadema ...inteleg ce ai urmarit,de ce iti place...Dar uita-te repetat,,,frunza sare in evidenta datorita pozitionarii simetrice(ax median al imaginii,in plus forma in sine simetrica) si verdelui luminos mai mult decat chipul,nu alta...adica ai doua centre de interes ,in care cel care ar trebui sa fie secundar,subordonat il concureaza puternic pe cel principal .Importanta este expresia ochilor...daca frunza era cu ceva tonalitati mai inchisa,mai estompata si ceva mai la dreapta,usor pe diagonala eventual(ai joc de diagonale in laterale si in partea de jos) ar fi fost alta poveste.

      Ștergere
  2. Ooooo ce ochi frumosi si adanci are prietena ta!
    Vera draga, esti o zana dulce! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,sa vezi cum isi schimba nuanta in baza luminii...I-am spus ca are ochi cameleon si a ras...
      E o fata desteapta si cu care m-am distrat pe cinste la scurta iesire fotografica.
      Carmen, te imbratisez cu mare drag.

      Ștergere
  3. Ai ochi... Modelul are ochi frumoşi, dar contează şi ochii celui care alege modelul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alegerea a venit intamplator...Ce mi-a atras atentia a fost personalitatea Benedettei...Cred ca daca nu ar fi iesit nici-o poza, amandoua am fi plecat cu zambetul pe buze acasa.

      Ștergere
  4. Prima imagine este greșită. Este mult prea soft, iar ochii sunt tulburi...
    Frunzele sunt ca un drac acolo...
    A doua imagine are un fundal rece. Cu siguranță ca la bw ieșea altceva. Punctul de stație nu a fost inspirat ales. Dacă ți-a plăcut locul respectiv ar fi mers o focală de 200 mm cu diafragmă de 2,8 și scăpai de un aspect care dă o nuanță inestetică fotografiei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu nu stii sa raspunzi atunci cand cineva iti transmite in gand ,un sentiment ,o idee?
    E ca si cand te saluta si nu raspunzi!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca stiu sa raspund. Si o fac in momentul in care am ceva de raspuns, de zis...

      Ștergere
    2. Nu ma refeream la mine musai,aici....este o observatie de ceva vreme,articole pe unde am mai vazut si citit si eu cate ceva.Oamenii iti scriu si tu adeseori nu dai un raspuns....cateva cuvinte indiferent de stare dispozitie,,,nu costa nimic,e nevoie de feed-back totusi,garantul ca ai citit mesajul,multe apreciative ,incurajatoare ori salutare.Pe cele critice nu ai decat sa le ignori,desi si acelea au rostul lor,desigur pastrand o anumita masura a bunului simt.

      Ștergere
  6. nu ma pricep la distante focale si patrate, ceea ce-mi place mult la prima fotografie, dincolo de ochii personajului, e gulerasul dantelat. parca-i da o finete in expresie deosebita. eu as fi indepartat frunza zdrentuita din dreapta, pt ca am un fix ca lucrurile sa fie frumoase si cat mai perfecte :)
    in a doua pare mult mai tanara, poate de la tunsoare? superb realizata lumina, eu i-as fi scos o fata umbrita de toata frumusetea :))
    mi-a fost dor de pozele tale, vera, mai vin!

    RăspundețiȘtergere