miercuri, 8 mai 2013

Jasmine si chitara

Jasmine s-a apropiat treptat și elegant, așa, precum o felină care urmărește ceva, până când m-am nimerit cu fetița pe pătura mea. Am mâncat împreună salată de orez și am învățat-o să cânte la chitară, iar eu am  rămas din nou uimită de deschiderea și curiozitatea copiilor...Pauza de prânz a trecut într-o clipită , la plecare ne-am îmbrățișat ca și cum am fi fost deja prietene bune,  iar mâine sper să o întâlnesc din nou ca să îi dau fotografiile...
















8 comentarii:

  1. Adorabila intamplare! :-D
    Jasmin este si dulce foc!
    Abia astept povestea de maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o pustoaica foarte simpatica!

      Ștergere
  2. Si daca vrea sa ti le plateasca? :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii voi spune ca ma multumesc cu un pupic

      Ștergere

  3. prima imagine este o FOTOGRAFIE...dupa umila mea parere ..! felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca va place! Multumesc!

      Ștergere
  4. ce privire are copila asta...ai surprins-o tulburator de bine in prima fotografie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i?...Stii pentru un moment am avut senzatia ca au ceva din profunzimea ochiilor lui Liz Taylor...

      Ștergere