miercuri, 29 mai 2013

Ajutor și sfaturi




Duminica aceasta va trebui să realizez un remake al posterului Thriller a lui Michael Jackson pentru un proiect important despre care, însă, nu pot spune multe acum.
Întrebarea mea este: Cum se pot realiza din punct de vedere tehnic acele umbre? Specific că aparatul meu foto este destul de bazilar, un Nikon D5000, iar fotografiile vor fi realizare în aer liber (ora apusului sau noaptea).
Mi s-a propus la ultimul moment, iar timp pentru un studiu aprofundat nu este...De aceea câteva sfaturi ar fi extraordinar de utile!
Mulțumesc foarte mult!



p.s. email: aerv.vera@gmail.com





2 comentarii:

  1. Eu doar îți țin pumnii și-ți doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe vremea aceea nu mai ştiu dacă exista deja Photoshopul, dar sigur acolo este vorba de un montaj, ori de o scenă regizată.
    Jocul de umbre şi lumini s-ar putea realiza într-o cameră special amenajată. Cu personaje machiate corespunzător.
    Cred că ar mai fi două posibilităţi (dacă bineînţeles sunt permise): duble expuneri (realizate direct cu camera, nu ştiu ce facilităţi asigură acel Nikon că nu am lucrat niciodată cu unul), ori o lucrătură în Photoshop, ceva de genul "photomanipulation".
    Ţine însă şi de inspiraţie, uneori ideile artistului privind compoziţia completează tehnica de minune.

    RăspundețiȘtergere