joi, 7 martie 2013

Nu am timp


S-a observat, probabil,  că fotografiez și scriu mai rar...Să dau vina cum fac mulți și să zic că viața de familie nu îmi permite sau că nu am timp, nu este cazul. Scuza asta cu timpul sau mai degraba cu lipsa de timp o folosește toată lumea pentru orice situație, în orice împrejurare.Și e o chestiune  foarte enervantă. Astăzi dacă unul își dorește să facă ceva, face, iar dacă nu, simplu, spune : nu am timp. Bănuiesc că tuturor ni s-a întâmplat la un moment dat să ne întâlnim la piață cu o vecină sau un amic care să îți zică ” hai să vii pe la mine azi, sau vin eu la tine ” și tu în momentul acela, ori că erai iritat, ori că pur și simplu n-aveai chef ori, ori, ori, spuneai zâmbind pe jumătate: Aș veni, dar nu am timp...Cică e mai elegant să răspunzi așa, mai educat, când de fapt e doar o scuză penibilă...
Aud peste tot mulți zicând : și eu aș cânta la pian, dar n-am timp, și eu aș face de mâncare , dar n-am timp așa că mă îndop de porcăriile de la fastfood, și eu aș citii câte-o carte, dar n-am timp, și eu aș face dragoste cu nevastă-mea, dar n-am timp că muncesc domle și-n somn, și eu aș și aș si aș...și așa am putea continua la infinit...
Așa că nu voi spune că aș fotografia mai des dacă aș avea timp, că până la urmă se poate îngheța o fotografie mișto și în miez de noapte înainte de a merge la culcare...


Până la noi imagini,  am să postez un alt portret cu Federica.









6 comentarii:

  1. nu noi avem timpul,el ne are pe noi...
    Federica,mereu frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarul este ca timpul ne impune limitele lui...:)
    frumos modelul, frumos portretul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa stii daca ai sau nu timp, trebuie sa fii deosebit de organizat in ceea ce faci, inclusiv in stabilirea prioritatilor. Si de aici, de la proiritati, deriva tot restul! ;)
    Minunat portretul!
    Sa ai zile pline de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Eu știu că îmi propun să fac mult prea multe pentru cele 24 de ore, din care 6 sun în tărâmul viselor.

    Am avut și eu o perioadă în care n-am mai scris, o alta în care n-am mai pus nici poze (deși făceam poze). Nu m-am scuzat cu lipsa de timp, nu ăsta era motivul. Dar da, e mai simplu să spui că nu ai timp decât să te întrebe cineva de ce nu mai scrii și răspunsul să fie: "nu mai am de ce". Prea puțini ar înțelege. :)

    Frumos portret.

    RăspundețiȘtergere