sâmbătă, 23 martie 2013

Mostră PORTRET











Voi reveni cu imagini...

12 comentarii:

  1. Felicitări. Este foarte bine realizat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ochi,ce buze si ce oval al fetei perfect are modelul tau...ca sa nu mai vorbim de zambet! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o fată grozavă...și talentata...vei vedea în următoarele imagini!

      Ștergere
  3. O fata cu ochi de viorele!
    Uite c-a venit Zana Primaverii!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, când am văzut-o pe Aura am avut aceeași senzație...Zâna Primăverii!
      Mulțumesc de trecere!

      Ștergere
  4. bine ai revenit, Vera draga. Mi-a fost dor de tine... Abia astept sa ne povestesti ce iti tine timpul atat de ocupat.
    In privinta portretului... e de înalta clasa! nu doar realizarea fotografiei ci si modelul -ineînteles ;)
    te pup. Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, și eu mă bucur să te regăsesc! Și da, și mie mi-a fost dor de tine!...
      Mă bucur că îți place! Te imbratisez tare!
      O duminica grozavă de asemenea!

      Ștergere
  5. frumos (portretul), frumoasa (mostra), superba imaginea!

    RăspundețiȘtergere