luni, 25 martie 2013

Aura (2)






















Shooting-ul ca să îi spunem așa a durat două ore din care mai bine de o oră am râs, am povestit, ea mi-a cântat, eu am rămas uimită. Voi pune un video mai jos, așa o veți putea asculta și dumneavoastră.
 Și Aura este de origine română și este stabilită în Italia de mulți ani...Întâlnirea noastră fotografică a fost plăcută, amuzantă, creativă și dacă din toate pozele n-ar fi ieșit nici una am fi plecat acasă amândouă bucuroase...Sper ca rezultatul să vă placă!

















14 comentarii:




  1. asa cum am mai scris aici impecabil...simplu si elegant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca va plac fotografiile!

      Ștergere
  2. :)
    Shootingul, ca sa zic si eu ca tine, a iesit. Aura e foarte delicata iar tu ai surprins foarte bine....
    Iese treaba buna cand e cu veselie, povesti si cantecele....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E grozav cand e o atmosfera relaxata...timpul zboara, iar fotografiile parca se fac singure...

      Ștergere
  3. Wow! Very nice portraits! Great model and great photographer ;-)

    Greetings from the Netherlands,
    DzjieDzjee

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamnelor,
    Sunteți „adevărate„!
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. e la fel de frumoasa ca tine dar in alt fel...
    absolut reusite fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draguta esti, Pandhora...Aura e o persoana care atunci cand intra intr-o incapere isi da seama toata lumea...
      Multumesc!

      Ștergere
  6. sunt paf! absolut paf! wow!
    tu esti si frumoasa si foarte talentata iar Aura pare a fi sora ta! tot frumoasa si foarte talentata!
    mi-a placut muuuuult "Solo per te" si "Caruso"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca are o voce splendida?
      Hihi, multumim frumos, Carmen!
      Te pup

      Ștergere