marți, 6 noiembrie 2012

Sper să fie bine.


Idea că Romney ar putea câștiga alegerile face în așa fel încât să mi se înfoaie părul ca la Mutt Lange. Nu-i problemă dacă nu știți cum arată Mutt Lange, mai nimeni nu știe fiindcă tipul cumpără toate fotografiile și videourile cu el căci nu vrea să apară în presă. De altfel este unul dintre cei mai talentați producători :AC/DC, Shania Twain, The Cars, Bryan Adams fiind doar niște exemple...
Direct, indirect, rezultatele alegerilor ne vor afecta pe toți într-un fel sau altul...

8 comentarii:

  1. Cu unul sau cu altul.... mie un chiar îmi este indiferent! O singura noapte am stat si am visat si a iesit.... Bush! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sper sa castige Barack Obama! e înfioratoare tabara cealalta!

    RăspundețiȘtergere
  3. URAAAAAAAA!!!!!!!
    Ai vazut ce bine e sa dormi! A castigat cine trebuia! :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si Baraca Obama e infioratoare:http://vlad-mihai.blogspot.ro/2012/10/dosar-obama-sustinator-neconditionat-al.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Statistica asta n-am de unde sa stiu cat e de autentica, de cine si cum a fost scrisa. E o singura opinie, iar asta imi da dubii. Asadar parerea mea despre Obama nu se schimba prea mult, nu ca i-ar pasa cuiva,hihi. Stiu doar ca sunt bucuroasa ca lucrurile au decurs astfel. Romney ma ingrozea...

      Ștergere