joi, 29 noiembrie 2012

Ploaie



















8 comentarii:

  1. Nu-mi pot lua ochii de la prima poza si de la ultima!
    Prima ma face sa ma gandesc la dizolvare, la neantizare, ultima la o groapa comuna!
    Scuze pentru "tonul funerar" dar asa am simtit!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo, aceasta ploaie arata amenintator! Puhoaie de ape ce parca ar vrea sa spele urmele toamnei...
    La mine e totul alb :) aseara a inceput sa ploua, apoi a fost scut lapovita si peste noapte picaturile de apa s-au transformat in fulgi de zapada. Asazi a nins toata ziua...
    O noapte linistita iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. ploua cu frunze dar si cu apa...
    ploaie cenusie de toamna...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-mi place cand ploua :( La mine e soare acum si un aer caldut care parca anunta primavara :) E mai bine asa :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi plac ploiele zvăpăiate de vară și nopțile despletite, nedumerite de toamnă1

    Îmi place sunetul ploii în geam!
    Și copacii mângâiați de ploaie îmi dau fiori !

    RăspundețiȘtergere