vineri, 16 noiembrie 2012

Distrugeri și creații

La mine acasă se aruncă puține lucruri pentru că aproape fiecare lucru cu puțină imaginație și nebunie se poate transforma în ceva util. Acum seara am distrus o rochie pe care n-am mai purtat-o din anii studenției și am început lucrul la noul proiect...Asta ,așa, ca amintire de vremurile în care îmi făceam costumele pentru balet, ore întregi petrecute cu paiete peste tot de pus pe costumații, ore întregi în care mi-au sângerat degetele mai mult ca niciodată...Să sperăm că va ieși cum trebuie.












8 comentarii:

  1. abia astept sa vad rezultatul! :) sper ca de data aceasta urmele pe degete nu vor fi adânci! ;)
    o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi plac chestiile astea- și eu procedez cam ca tine, bine- fără să am pretenția că-mi iese tot ce vreau..
      Faco o poză cu rochița înnoită?

      Ștergere
  2. sunt plina de curiozitate...sa nu ne lasi sa asteptam prea mult,da? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. un lucru bine refacut e un lucru ce are doua mari calitati: e nou si are istorie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. in stanga, o galaxie; in dreapta, timpul; intre ele, imaginatia ta; astept Creatia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca ne arati si rezultatul final! :))
    Uita-te la mine pe blog! Surpriza! :))
    Spor la lucru! pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. mda, ce mi-ai facut! asteptam sa vad creatia si cand colo...
    spor la treaba, inspiratie si rabdare iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere