marți, 9 octombrie 2012

Eu, eu și-o umbrelă

A plouat mărunt, apoi un pic mai tare, apoi torențial. Și apoi s-a oprit. La fel ca mașina mea pe șinele de tren. Apoi a reînceput să plouă mărunt, apoi un pic mai tare și din nou torențial... Cândva cineva îmi zicea că și zilele de ploaie sunt frumoase. E de ajuns să iei o umbrelă.



Miros de asfalt umed, oameni care aleargă de colo,colo și se ascund de ploaie, o atmosferă liniștită, la radiourile din baruri cântă Lennon, bucuria să vezi și tineri adolescenți care se emoționează la cântul lui, ceai fierbinte care îmi încălzește mâinile și multe altele văzute de sub o umbrelă. Da, avea dreptate, și zilele ploioase de toamnă sunt frumoase....




10 comentarii:

  1. E frumoasă melodia. Pe vremuri aveam un aparat vechi, rusesc, cu cutie de lemn şi cu un "ochi magic" rotund şi verde. În ciuda construcţiei arhaice, "scotea" un sunet deosebit de clar. Melodia mi-a adus aminte de el, era difuzată destul de frecvent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zilele ploiase de vară au mai mult șarm ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://just4books.blogspot.ro/2012/10/concurs-o-carte-la-alegere.html

    RăspundețiȘtergere
  4. zilele de toamna cu ploaie au un farmec deosebit! atâta vreme cât sunt doar una, doua la rând! ;))
    Parca totul e spalat de apa rece si deasa... viteza oamenilor scade deasemenea. E vreme de ceai cu lamâie, de povesti la gura semineului sau de lecturi, cuibarita în patura pufoasa :) în zilele cu ploaie, muzica trebuie sa fie roamntica! nu stiu de ce, dar asociez ploilor de toamna vocea lui Chris Rea: Looking For The Summer, ON THE ROAD, September Blue, Everytime I See You Smile, Lose my heart in you, The truth, Florence Streets, Florence Streets...
    Frumoase mai sunt zilele de ploaie taomna! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu ai o umbrela..... eu am un întreg costum de a ma apara de ploaie pe bicicleta.... si tot nu îmi place cand ploua! :))
    pup. zile senine si fara ploaie îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stand in casa si ascultand muzica, nu iti pasa de ploaie:)
    Mi-ai adus aminte de vremurile... trecute.

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi place să ascult ploaia..îmi plac străzile străjuite de castani desfrunziți, cu fețele scăldate în lacrimi lungi de toamnă târzie!
    Totuși, mi-ar plăcea să-ți aud opinia despre un subiect sensibil-

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2012/10/daca-stelele-licaresc.html

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.youtube.com/watch?v=EcyHbS8Kpd8

    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. imi ploaia toamna dar eu sa fiu mai mult in casa decat afara :)
    imi mai place cand aduc mirosul de ploaie rece in casa...miroase minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. conteaza cum mi-e sufletul, daca-s linistita o vreme cenusie e ca un ragaz de reflectii, de ceai fierbinte si lectura culcusita, daca sunt trista parca plange si natura cu mine ;)
    odata ce decid ca a venit toamna definitiv, nu mai plang dupa soare ca n-are rost... totul incepe sa sune mai bine...

    RăspundețiȘtergere