joi, 18 octombrie 2012

Scari si profesionisti


Am mers azi să depun un proiect, bine-dispusă, chiar bucuroasă. Asta până am intrat în clădire și am început să urc scările...Am ajuns la birouri cu limba de un cot. Ca așa e, evoluăm, evoluăm, fără să conservăm și vechile cunoștințe. Că doar la ce îmi trebuie?Doar eu sunt  buricului pământului. Sau nu? Hmmm...Da, maniaci erau ăia din '700 care proiectau scările în așa fel încât să poți să le urci și să le cobori de 100 de ori fără probleme. Adică dacă făceau o clădire cu 3 nivele, la primul nivel scările aveau  o anumită dimensiune, iar  gradual dimensiunea asta devenea mai mică și scările mai lejer de urcat. Urmăreau un raport gândit și calculat.
Dar azi dă-l naibii de raport. Ce contează că ajungi cu limba de un cot? Apoi ca femeie, să te ferească sfântu  să fi și gravidă în luna a șaptea și să ai și vreo trei-patru plase de cumpărături după tine că fi sigură că până ajungi unde trebuie pe scările alea ai născut de trei ori...
Și asta doar așa, să ne reamintim de profesioniști, plini de diplome, cu 10 facultăți,  așa de docți că au devenit de fapt niște idioți. Dar asta e altă poveste...Hai să ascultăm mai bine o piesă.



13 comentarii:

  1. Tu ai noroc că nu ești băiat.
    Dacă s-ar fi întâmplat să fi fost, ai fi devenit fotbalist, iar la genul ăsta de sport încălzirea înainte de meciuri se face alergând pe scări, spre etajul superior, cu genunchii la gură;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca daca as fi fost barbat, fotbalul care se joaca azi, ar fi fost ultimul lucru pe care l-as fi facut...Deci problema cu incalzirea nu se pune

      Ștergere
  2. :)) hai ca esti simpatica! zau ca nu rad de necazul tau, râd datorita tonului haios cu care ai povestit! :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma marit cu Aladin si ma duce el cu covorul pana la birouri.
      Te pup si eu

      Ștergere
  3. hahaha, esti fenomenala!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    simt ca as fi ajuns si eu tot cu sufletul la gura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu draga Pandhora, mergi cu liftul, n-ai treaba...

      Ștergere
  5. Pune-ma sa urc in varf de munte, dar nu ma pune sa urc scari! :)) Ai dreptate, sunt asa prost proiectate ca mie mi se inmoaie genunchii si abia mai pot sa respir :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Să-ți spun că ar fi trebuit să-ți acorzi un „avans„ și că trebuia să te mai oprești pe la câte un nivel, să mai un strop de pudră, să iei o gură de apă
    Nu-ți spun..

    Ai avut succes, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, data viitoare iau remi in geanta, si cand nu mai pot, mai fac o partida

      Ștergere
  7. nici nu m-am gandit niciodata ca ar putea fi proiectate gandind la efortul pe care-l faci urcand! atunci poate asta e motivul pt care ma imprastii cu consecventa de cate ori cobor scari prea multe... sunt proiectate gresit, nu-s eu impiedicata :))

    RăspundețiȘtergere