duminică, 21 octombrie 2012

Minunăție de weekend

Ne suim în mașină și mergem la lacul acela lângă munte unde zici că ai o cabană care de fapt a fost a bunicii și la care nu ai mai fost din copilărie. Și mai zici că ai vrea să pregătim fasole cu cârnați că ai mâncat atunci la mine când ai fost și ți-a plăcut. Bun, bun.
Ne-am plimbat cu barca, am vâslit, am ascultat muzici la radioul nostru de buzunar, am râs, am povestit câte-n lună și-n stele...
Ne-am întrecut la tăiatul lemnelor sau mai degrabă la ciopârțit. Așa faci și cu pacienții când îi operezi?, te întreb. Râdem amândoi...
Intrăm în cabană, dar când colo nici aragaz, nici sobă, nici nimic. Clar s-a întâmplat ceva din copilărie până acum. Am găsit în schimb un reșou bătrân cât vârstele noastre puse la un loc și am făcut pe ăla fasolea. Asta ca în vremea studenției, în care zici că fierbeai crenvuști la ibric cu fierbătorul electric.
 Nu mai trebuie să spun că s-a înserat și fasolea încă nu era gata. Ne-am mai amuzat să ne luăm gândul de la foame, am suflat cât ne-au ținut plămânii în șemineu până s-a aprins cu greu focul, tu ai cântat la ghitară, iar eu am dansat  în rochia hippie cu flori făcută în Bangladesh...
Iar astăzi am făcut o drumeție pe munte și prin pădure...












9 comentarii:

  1. Da!
    Cred că așa se măsoară frumusețéa!cum o strigi tu!

    Să fii iubită, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce par splendid ai Vera, un fel de saten-roscat-auriu. si ce talie de viespe.
    meriti sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumusete e tot ce vad aici...frumos peisajul,frumoasa tu,frumoasa povestea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si unde ziceai ca este adresa aceasta a...... fericirii în doi?
    O seara faina draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. supeeeeeeeerb! ma bucur mult ca ai petrecut minunate clipe!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am uitat sa-ti spun cum am facut ompleta in ibric , pe fierul de calcat...a durat mult...( mai dureaza mult?):)

    RăspundețiȘtergere
  7. ...and they lived happily ever after....


    ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce poveste frumoasa, imi dai sperante ca mai exista fericire. multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere