duminică, 9 septembrie 2012

Sunday morning







14 comentarii:

  1. Sunt eu putin.... dusa sau ai sters o postare?
    O fi duminica dar chiar asa?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt neindemanatica si am sters-o din greseala...Am cautat degeaba in cosul ala virtual de gunoi, nu era...

      Ștergere
  2. Îmi place cana, simpatică foc!
    Nu te la să inima să te desparţi de muncă nici duminica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i?, hihi. Am o pasiune pentru cani.
      Fac antrenament pentru saptamana urmatoare si ma pun la zi cu una, alta...

      Ștergere
  3. Ai o cultura muzicala uriasa! Bravo tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa mai micesc ignoranta unde si cat se poate
      Multumesc.

      Ștergere
  4. cana aia e dementiala,ahahahahaah!!!!!!!cat ceri pe ea?
    monica

    RăspundețiȘtergere
  5. sper ca in cana era cafea cu aroma de portocale,da? :)
    esti prea harnicuta pentru o duminica dimineata :)

    unde e postarea cu tine si ochii tai razareti?
    sa nu-mi spui ca iar te-a necajit cineva si ai sters-o? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai facut praf cu reteta ta!Acum abia astept dimineata ca sa beau cafea cu aroma de portocale,miammmmmmmmm.

      Am sters postarea din greseala, dar ochii tot razareti sunt

      Ștergere
  6. :)) o dimineata în alb si negru... nu însa în gri!
    :)) Super ceasca ta de cafea! Multumesc pentru videoclip!
    sa ai o seara faina si un start bun în noua saptamâna! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A trebuit sa ma targuiesc cu vanzatoarea sa mi-o vanda ca parca, parca nu se indura...Cu mare drag!
      Si tie de asemenea! Pupici

      Ștergere
  7. am citit cateva postari anterioare...oi fi tu frumoasa, dar nu atat pe cat esti de desteapta

    RăspundețiȘtergere