miercuri, 26 septembrie 2012

Moods


























14 comentarii:

  1. a doua fotografie este preferata mea...fetita aceea este pur si simplu diafana...
    interesante atitudini ai adunat aici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i?
      Am gasit un folder de imagini pe care se pusese praful...

      Ștergere
  2. a aflat ceva, se gandeste la ceva, priveste ceva, se apara de ceva...limbaj si expresie...superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. se contureaza un stil foarte personal si expresiv.imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. cât de expresive sunt figurile fiecaruia! Ce bine i-ai surprins, Vera draga! nu-ti vine sa crezi cate amanunte poate destainui o privire!ai ferecat o simpla clipire, o secunda din destinul fiecaruia... Superba seria prezentata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ypyyy!
      Da, e de ajuns sa privesti...
      Ma bucur ca ti-a placut!
      Imbratisari

      Ștergere
  5. Sunt foarte frumoase aceste portrete! Si melodia se potriveste bine... ;)
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Iar eu iti doresc o seara de neuitat!

      Ștergere
  6. :)
    eu tot mai sper ca in prima fotografie este un barbat blond cu fata spre mine!
    cand au aparut parul, fruntea, ochii, nasul si geaca am zis "Harisson Ford!" apoi au aparut pectoralii...
    scuze, nu e nimeni vinovat pentru infatisare dar doamna respectiva pierde din cauza expresiei!
    interesante fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Such images always enrapture. I am greeting

    RăspundețiȘtergere
  8. ploua afara si e o zi cenusie. fundita cu buline din a3a fotografie m-a facut sa zambesc larg. l-as pune undeva sa-l vad in fiecare dimineata sa-mi amintesc sa zambesc :)

    RăspundețiȘtergere