luni, 10 septembrie 2012

Gustărica de dimineață



Strudel cu caise



18 comentarii:

  1. Te inseli! Nu stiu unde ai facut poza dar la mine sigur nu e! Gustarea mea de dimineata e cafea! Cafea si atat! Dar tot ma invart in jurul ideii ca pe aici pe undeva ai facut poza pentru ca tot pe la 11-12 mananc ceva si eu, prima data in zi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmm. Pentru mine micul dejun e cea mai importanta masa din zi, hihi...

      Ștergere
  2. mmmmm...buuuun,bun...
    hihihih...se vede si umbra ta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Buuuuuuun, bun, bun si prietenos colorat,un pic necopt la mijloc ...mmmmmm:), lasa-ma-n pace!

    RăspundețiȘtergere
  4. gustarica arata ca un adevarat dezmat. cred ca as putea manca si acum, pe seara, asa ceva...dulcegariile-s prea tentante pentru un om cu slabiciuni ca mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi. Ne asemanam. Si eu cu greu rezist la dulciuri

      Ștergere
  5. hmmmmm, ce apetisant arata! dar, si eu - ca si Vasile, servesc la micul dejun doar o cafea... fata zahar, fara lapte!
    Pe la ora 9 mananc un fruct, doua, mai beau poate o cafeluta... asa-mi trec diminetile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu beau cafea expresso de un deget dimineata. Insa dupa un mic dejun bogat.

      Ștergere
  6. Buuuuuunnnnn! Si tu esti perfecta pentru maritat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa deci, Elena? Ma trimiti la maritat...

      Ștergere
  7. Prea dulce!
    Prea bun!
    p.s. nu s-ar putea doar fructe? ( fără aluat)

    RăspundețiȘtergere
  8. sa-mi faci tu asa ceva la ora asta...norocul tau ca nu suntem vecine...la usa ta eram acum :))
    mmm...inca simt miros de strudel proaspat...e clar...sunt foarte simtitoare :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat mai arată! Sunt convins că au fost delicioase! :-)

    RăspundețiȘtergere