joi, 6 septembrie 2012

Fotografii. Stat la povești. Barcă. Muzici.

Mi-am luat și ultimele zile de concediu rămase și am plecat acasă. Am avut companie, Federica, soțul și fratele ei care spuneau că nu au mai fost la mare de mult.
 Am plecat după 12 și am ajuns numai bine după-amiază. Vecinu mi-a împrumut barca și am ieșit în larg în jurul unui munte unde este un aer atât de proaspăt că nu ai mai vrea să-i dai drumul din plămâni.
Am povestit câte-n lună și-n stele, am băut vin roșu sec din regiune, am ascultat colecția de discuri din barcă și-am înnotat. Am făcut și fotografii. Mai puțin soțului, căci nu a vrut. Era și el precum locuitorii unui oraș, S. Juan Chamula, din sud -vestul Mexicului, care nici ei nu se lasă fotografiați. Ei cred că atunci când îi fotografiezi, le capturezi o dată cu imaginea și sufletul în aparatul tău și pentru a-l face să reintre în corp trebuie să urmeze un ritual complicat la un vraci local.Era să o arunc pe doamna inginer peste bord căci mi-am cam pierdut îndemânarea cu parcările în port și ea stătea taman pe margine. Cam asta...
 Niște imagini dedesubt.




































11 comentarii:

  1. frumoasa frumoasa doamna inginer...are niste ochi superbi iar fratele ei e la fel de frumos...
    nu stiu de ce privindu-i asa frumosi si luminosi, gandul mi-a fugit la statuile antice...

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, ce portrete mortale! Vera draga, esti cel mai bun fotograf pe care-l cunosc! Si Frederica e frumoasa, dar si fratele ei! ohoooo! parca ar fi actori!
    Ma bucur mult ca te-ai relaxat! Natura este cel mai bun refugiu pentru redobandirea echilibrului fizic si sufletesc. Daca mai exista si compania unor oameni deosebiti, atunci totul este ca un vis frumos!
    :)) simpatica povestea locuitorii din S. Juan Chamula :))
    Noapte buna! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, ma magulesti! Pai cand o sa ne intalnim, iti fac si tie niste fotografii...Ce spui?
      Aerul e atat de proaspat aici si e multa liniste...Imi face bine!

      Ștergere


  3. prima si a a treia sunt de exceptie ...! felicitari . cine se exprima asa de firesc si usor in domeniul cel mai greu al fotografiei ...portretul ,ar trbuii sa inceapa sa studieze si sa faca fotografie zi de zi ..! concentrat si coordonat ..
    poate la a treia imagine daca ar fi privit spre tine fotograful ...ar fi fost si mai bine ..!
    in sfirsit ....frumos tare ..!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca va plac!
      Mi-ar placea si poate ca intr-un viitor nu prea indepartat imi voi lua un an liber pentru a ma dedica fotografiei...Pentru moment insa, fac fotografii atunci cand pot si am timp.

      Ștergere
  4. Esti talentata la prea multe lucruri...Zici ca ai fi 10 femei intr-una singura!
    Norocul tau!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...tu le "prinzi" sufletul in fotografie, dar nu il pastrezi acolo! :)

    RăspundețiȘtergere