vineri, 21 septembrie 2012

Firavitate.


Firavitatea lu pește...Un pic de schimbări de aer și temperatură, și ștunc, o răceala dintr-aia pe care să ți-o amintești...
Mi-ar fi plăcut să pot fi și eu ca doamna aceea de la care am cumpărat ziare în Viena în fiecare dimineață. Înfofolită cu un pardesiu verde, dădea bună-dimineața, toată îmbujorată. Zicea că iarna e și mai greu și mai frig. I-aș fi spus glumind să facă precum rușii, un păhărel de vodka pe gât înainte să iasă din casă și s-a rezolvat. Dar pentru că ce vorbesc eu e limba marțianilor, nu germană , am tăcut și doar i-am zâmbit ...
La meteo zic că în București o să fie mai cald în zilele următoare. Bucurie!

...
A, pe doamnă o chema: Eisernenkopf !


7 comentarii:

  1. firavitatea face parte din tine.si din cauza asta esti tu asa speciala...abia astept sa te intalnesc. si barbatamiu insista simi zice sal iau si pe el cand ne vedem,uhuahua

    RăspundețiȘtergere
  2. Astăzi a fost răcoare. Şi a plouat.
    Sper să fie mai bine de mâine, nu-mi place când e frig şi păţesc... la fel ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. de luni se pare ca vara se intoarce dar cu putin noroc...o sa mai ploua...stiu ca iti place ploaia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deja , la București?
    Și eu! Sper să fie soare.
    Mult succes, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  5. pai si nu folosesti tratamentul recomandat de tine? :) sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) totul este relativ... asa se spune, nu? ;))
    povesteam iarna trecuta la telefon, ca la noi e tare frig (erau -12°C) si prietena mea din Paris spune "da, si la noi este extrem de frig anul acesta! astazi s-a atins minima, sunt +5°C!" :))

    Acum doua saptamâni am avut înca 30°C la ora amiezii, iar noptile în jur de 20°C. Acum, amiezile - în zilele când nu ploua, reusesc 25°C, dar noaptea trecuta am avut 2°C!!! Imediat cum soarele dispare, temperatura scade brusc!
    Si eu am fost un pic fonfanita saptamâna trecuta, dar mi-a trecut :)) manânc înghetata o data la doua zile si fac o zi de sauna în fiecare saptamâna :))
    te pup :-*
    PS: abia astept sa-mi povestiti - tu si Pandhora, unde v-ati întâlnit! ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. pai la iarna ce mai faci?...sanatate maxima! :)

    RăspundețiȘtergere