luni, 20 august 2012

Come together...

...să zâmbim. mai altfel.  să privim departe. poate și cu un binoclu. să batem ritmul melodiei...Come together!






22 de comentarii:

  1. :)))
    M-ai făcut să râd...
    Îmi plac oamenii veseli.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu imi dau seama cum reusesti sa faci asa cu buzele, dar zau ca e haios rau.
    Pe langa toate celelalte minunatii, asculti si muzica buna...De unde vii, femeie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vin de unde vin toti oamenii...nimic special.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. da. 5 operatii. ba nu, 13. de fapt niciuna.

      Ștergere
  4. Să nu uiți să dai joc capacele de pe lentilele binoclului ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Toți copiii încearcă chestii de astea! hi! hi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Stiti, cateodata am impresia ca in loc sa ma indrept spre maturitate, ma intorc spre copilarie. Ca in filmul acela, atat de mult discutat, Strania poveste a lui Benjamin Button

      Ștergere
  6. be together is my pleasure! :)
    pozata e adorabila!

    RăspundețiȘtergere
  7. bun indemnul, ma duc in oglinda sa-mi fac buzele asa, binoclul l-am reglat, nu poate fi decat bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti exact ca un copil pus pe sotii,foarte frumos.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) tu esti frumoasa oricum! si simpatica ;)
    o zi faina!

    RăspundețiȘtergere