duminică, 5 august 2012

Când rămâi cu gura căscată la cascadă


Am aterizat pe Fiumicino astăzi dimineață unde m-a așteptat un coleg. Și până am regăsit mașina în parcare îmi tot spunea dacă pot să mă opresc la Cascate delle Marmore. Îi zic că am avut parte de destule căscate și căscați săptămâna asta și nu vreau decât să ajung cât mai rapid posibil acasă.
El nu și nu, că să ne oprim. Și eu nu și nu, că sunt obosită. Zice că dacă nu o să îmi placă conduce el până în Florența.
Am cedat într-un final. Și bine am făcut. Veți vedea de ce în imaginile de mai jos.













































5 comentarii:

  1. Ce minunatie ! Ma bucur ca te-ai oprit !
    foto de inginer


    Se aude vuietul cascadei!
    Vasile Dumitru


    Foarte frumoase!
    Robert Nicolaescu


    Nu te lăudai cu un trepied? ;)
    Cătălin


    Minunate imagini! Ultima este de vis!
    INCERTITUDINI

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faci duminica dupa-amiaza?
    Am participat la o leapşă şi... te-am "nominalizat"!
    Evident numai dacă îţi face plăcere!
    Zi bună în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut minunate.Intotdeauna m-a fascinat apa.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. superb Vera! absolut superb peisaj! ce bine sa ai colegi încapatânati! ;)) pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am atitudinea asta mereu, noroc ca exact ca si tine am prieteni care insista si ma fac fericita. superbe pozele, ma gandesc ca si zgomotul apei avea ceva linistitor, curcubeu, verdeata, ce ti-ai mai putea dori?

    RăspundețiȘtergere