miercuri, 4 iulie 2012

Tren. Bordeluri. Acasă

M-am întors acasă cu trenul...Proprietara pensiunii m-a dus până la gară, o femeie excepționala despre care v-am mai povestit...
Din gară am luat un tren vechi, foarte vechi, dar îngrijit cu atenție și elegant. S-ar putea compara cu Orient Express-ul cu toate că lipseau veiozele roșii și băile cu multe oglinzi. Asta pentru că unele compartimente din Orient Express erau folosite pe post de bordeluri. Bordeluri fixe de care ofițerii din armata germana se bucurau la Limoges între 1942 si 1945.  Am ajuns repede, dar cu toate acestea am avut timp să mă uit pe geam, să admir splendoarea Toscanei în mijlocul verii...Am tras și câteva cadre cu noul aparat pe film.Sper că mi-au ieșit măcar două, hihi...
În grădină e răcoare, Coco e bucuros că ne-am întors, iar la radio se aude asta...

10 comentarii:

  1. Mersul cu trenul îmi dă senzația aceea de plimbare prin viață.
    Trenul tău unește două lumi, încerc să mă imaginez în starea ta..

    Să fii iubită, Vera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Senzatia aceea e identica si in cazul meu...

      Ștergere
  2. curioase conexiuni.
    ceva e lipsa in peisaj...

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă nu au ieșit...mai cumperi un film și...două bilete de tren ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. bine te-ai reintors! cred ca ti-e greu din nou la munca...dar macar ai sufletul plin de bucuriile de acasa. sau asa-mi place sa-mi inchipui :)

    RăspundețiȘtergere