duminică, 29 iulie 2012

Testare trepied


25 de comentarii:

  1. ..mi-ar fi placut sa spui si povestea autoportretului ...lumina,fundalul,starea ,tensiunea ,incercarile ,dezamagirea si bucuria unui autoportret reusit sunt piatra de incercare pentru toti fotografi..! crede-ma ...! ..am si fost certat de ce imi pun cursantii sa isi faca un autoportret la inceputul cursului si unul la absolvire ...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare parte din povestea autoportretului este patimirea cu developatul. M-am sucit, m-am invartit, am stricat un film intreg, m-am mai amuzat. Restul povestii poate o voi scrie.
      Si cum bine ziceti, autoportretele sunt o adevarata aventura...

      Ștergere
  2. ..am uitat ce.... trepied..? manfrotto..? sunt singurii care au facut un trepied indestructibil ...intre + 45 si -32 de grade pe care il am de 12 ani in stare perfecta ...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca am facut o alegere buna. E un manfrotto, culoarea sampaniei de care sunt tare bucuroasa.

      Ștergere
  3. Eu n-am folosit trepiedul decât pentru macro.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai sa razi, dar azi am folosit trepiedul la aproape orice, haha.

      Ștergere
  4. se vede ca nu esti din zona...ai stil si eleganta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuuuuuuum..? lucrezi pe film...? developezi in casa ...? sunt mut de admiratie ...!
    ..ai facut developare ,fixare,uscare ...scanare ..sau si marire pe hirtie ...!!!
    tare ..!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, insa fotografiez pe film mai rar din pacate.
      Am adaptat o camera special pentru asta...

      Ștergere
  6. :) trepiedul testat cu nota 10! Vera cu 11+ :)) Ce fata luminoasa si câta gratie în zambet ai tu, draga Vera!
    sa ai o saptamâna minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, esti tu o draguta! O saptamana grozava si tie! Pupici

      Ștergere
  7. uite ce scriam ..mai an despre trepied ...

    http://feri-franciscattila.blogspot.ro/2011/06/marti-trepiedul.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-l folosesti sanatoasa ! Felicitari ! Manfrotto sunt foarte buni ! Merita toti banii!
    Vera ai un zambet de milioane ! Sa-ti fie viata numai zambet si bucurie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, m-am tot orientat si la urma tot pe Manfrotto m-am decis!
      Multumesc!

      Ștergere
  9. Sunt o mare iubitoare de fotografii!!
    Alb/negru? o poveste într-un cadru!
    Ești specială, Vera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar cele sepia? Sunt sigura ca va plac!
      Multumesc!

      Ștergere
  10. Sa-l folosesti cu placere.
    Tu ai un zambet minunat.
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de doua ori!
      O zi nemaipomenita de asemenea!

      Ștergere
  11. Foarte frumoasă poză! Ai un zâmbet minunat! :-) Să...mai testezi trepiedul!

    RăspundețiȘtergere