vineri, 13 iulie 2012

Peștișori














26 de comentarii:

  1. Mă faci să-mi fie dor de o ieşire în natură.
    Abia aştept concediul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa mergi intr-un loc rupt de agitatia zilnica. E o adevarata regenerare pentru trup si suflet.

      Ștergere
  2. Ce fericiti sunt ei.Daca s-ar putea,numai in apa as sta re caldurile astea.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fotografiezi si niste mormoloci... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha!...Ti-am mai spus, fara tine ar fi toate tare plicticoase.

      Ștergere
    2. Erată la Daniela: se va citi Ham!-ham! în loc de Hm! :)

      Ștergere
  4. ...superb ...! imagine de imagine ..! felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. unduirea apei si miscarea pestilor creaza un efecte deosebit! Ai stiut exact din ce ungi se obtine rezultatul maxim!
    weekend fain, Vera draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am mirat ca nu au fugit cum se intampla de obicei. Am avut noroc!
      Un weekend grozav de asemenea!

      Ștergere
  6. Apa si lumina pe știșori, iar pe sub ei la fel si-un plus!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si pentru ca ascult piesa cu privirea adaptata sa priveasca departe, in larg, primesc din lumina zilei dintre dimineata si seara, un gand ametit intr-un golf...daca ai fi baiat, apoi sa stii,ca doar si numai pentru muzica pe care am gasit-o pe blogul tau sau pe unde urme trecatoare ai mai lasat, ti-as spune ,, baiete, ti-am pastrat un loc in inima mea``
    Dar pentru ca esti ,,doar`` Vera, posibil sa ne inghesuim pe un doc al golfului, privind departe , in larg , cu privirea adaptata la infinit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decat sa ne inghesuim, mai bine ne-am sui intr-o barca si am face niste muzica cam ca si cea de pe blog. N-ar fi mai amuzant?

      Ștergere
    2. Si uite asa, suit in ,,ghe`` ( in ,,ghe `` suit ),plutind,razand si prive ,,ghe``

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Nu i-am incercat, altfel ce mai pozam?

      Ștergere
  9. ce frumos fragmenteaza lumina apa...
    ai surprins pentru o clipa miscarea unduitoare a pestisorilor...si uite asa au ramas nemiscati :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, multam pestilor ca au stat frumos in poza!

      Ștergere
  10. Ce frumoşi sunt! Tare faine poze!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere