miercuri, 11 iulie 2012

Miercurea tăcută / O altă mostră din proiectul de portrete

















42 de comentarii:

  1. trasaturi si zambet de Madona in prima fotografie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O mostră de portrete reuşite.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti un fotograf desavârsit! exceptionale portretele tale, Vera draga! si blondina este un model reusit, dar Christiane este fascinanta!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti prea draguta cu mine, Carmen!
      Multumesc!

      Ștergere
  4. Foarte faine portrete! Sigur o să continui şi cu altele, nu?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase portrete. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)cu ochii pe noi !!!
    Mulți și frumoși !!!
    Astăzi sunt și eu cu ochii !

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun...
    Aduni 10, 20, 50, 100 de imagini de portret.
    Mai departe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai departe o expozitie...atunci cand voi avea timp sa ma ocup si cand portretele vor fi de zeci de ori mai bune ca acestea.

      Ștergere
  8. imi place mult ultima imagine, asa o privire frumoasa, linistita si implinita. habar n-am daca asa e de fapt,dar mie asta mi-a transmis :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai simtit bine...Ma bucur ca ti-a placut!

      Ștergere
  9. Frumusetea si tineretea se impletesc frumos in portrete reusite.
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase portrete! Demne de revistă...
    O zi frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc micuta scumpa!
      Sa cresti mare si frumoasa si desteapta!

      Ștergere
  11. Favorita mea este a doua poza, dar si celelalte sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  12. Uau...
    Si mie imi place tare-tare prima fotografie!
    Succese!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Hihi...bine ar fi, dar mai e nevoie de munca si timp pana la imaginile pe care le am eu in minte.

      Ștergere