sâmbătă, 14 iulie 2012

Merele și coșul


Odată, un om deștept m-a învățat să nu pun niciodată toate merele într-un singur coș.
Mi-a luat timp să pun în aplicare ceea ce m-a învățat că știți cum sunt anii tinereții. Perioada aceea în care crezi că totul e posibil, la orice oră.Perioada în care crezi că faimoșii cai verzi pe pereți chiar există și visezi intens la ei. Ba chiar crezi că toată omenirea e la picioarele tale.
Ei, depășit timpul respectiv, am început să pun merele în două, trei, patru coșuri. Atât pe plan profesional cât și pe cel personal.Și tare bine mi-a prins.Și tare îi mai mulțumesc acelui om.
Toate acestea mi-au revenit în minte azi după-amiază când am cules din grădină singura roșie care s-a copt până acum. Iar lângă mine erau două coșuri...






22 de comentarii:

  1. greu cu alegerile astea,greu...
    am citit undeva ca o alegere gresita e mai buna decat ncio alegere chiar daca si aceasta din urma reprezinta tot o alegere...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu faci nici o alegere e ca si cum ai fugi in urma unui steag alb, gol, toata viata.

      Ștergere
  2. Superb!
    și omul , și gândul, și roșia, și, mai ales, textul!

    Să fii mărul cel mai iubit! într-un suflet, mare cât toate coșurile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii cum se spune "Da-mi Doamne anii tineretii si mintea mea de acum".
    Rosia este minunata,are cu siguranta gust de rosie adevarata.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bine ar mai fi, hihi.
      Da, am facut o salata din ea!
      Te pup si eu!

      Ștergere
  4. :)) buna pilda!
    Cat priveste rosia ta, sunt sigura ca are o aroma deosebita! Socotind dupa marimea ei, ti-ar ajunge sa manânci o saptamâna :)) dar practic, va trebui sa o consumi dintr-o data, sa faci o salata si sa-ti inviti prietenii, sa te ajute sa o manânci ;) eu ma ofer voluntar!
    Sa ai un wekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa astepte cosul gol. Ii va veni vremea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vera, asta e prima rosie. Asteptam cu calm sa se coaca si celelalte dar tu esti prevazatoare. Ei deja cosurile pregatite. Sa vina momentul.
    E frumoasa fotografia aceasta cu rosia ca-mi vine sa ti-o iau din mana si sa o mananc, sa ii simt aroma aceea uda si aspru aromata de rosie sanatoasa, din gradina. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai spune-mi adresa, si iti trimit una sau un cos intreg de indata!

      Ștergere
  7. Buna pilda cu cosurile intradevar, numai ca trebuie sa si poti sa o aplici, cel putin la anumite capitole ale vietii personale. Cat despre rosie... minunata. Eu am cules azi vreo 10 corcoduse dintr-un pom care pana acum nu am stiut ca este corcodus (din propria gradina :-) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu zice nimeni ca e floare la ureche, dar odata aplicata, e de mare folos.
      Miammm. Anul acesta nu am mancat corcoduse. Facem schimb?

      Ștergere
  8. Util sfat. Bine ca ai putut sa-l urmezi.
    Rosia este minunata. Imi aduce aminte de rosiile din gradina bunicilor: erau la fel de mari, iar cand le rupeai aveau un miez "zaharos" (nu stiu daca este termenul corect, dar eu asa le spuneam) si erau ...mmmmmm...buuuuune-buuuuune.
    Iti doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept cu nerabdare sa se coaca si celelalte!
      Si tie iti doresc o duminica cat mai frumoasa!

      Ștergere
  9. Tu ți-ai amintit de omul înțelept, eu de Jean Buridan =))

    RăspundețiȘtergere
  10. buna gandirea asta cu cele doua cosuri, ma intreb de unde poti lua suficienta energie sa te imparti intre atatea cosuri si sa le gestionezi bine pe toate :D

    RăspundețiȘtergere