miercuri, 18 iulie 2012

Ce obicei am

Mulți atunci când se uită la tv, la un film, la un meci,la o emisiune, sau pur și simplu țin ochii fixați în cutie fără să știe la ce, mănâncă alune. Sau floricele. Sau fistic. Sau un măr. Sau beau apă minerală.Sau bere. Sau suc. Și nu neapărat pentru că le-ar fi foame sau sete, ci așa, din obicei, din relax sau fără să știe nici ei de ce. Și eu am obiceiul ăsta. Beau deseori ceai de scorțișoară și când am hârtie de aruncat, o modelez. Ieri mi-au rămas niște resturi de coli colorate. Și tare m-am mai jucat cu ele.

Mai jos, pe rând:
 Kermit din Muppets





Și-o floare










29 de comentarii:

  1. sunt superbe! Ai dexteritate nu gluma... eu am doua maini stangi cand vine vorba de chestii asa finute :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...Cu putina practica, vei vedea ce minuni ai sa faci!

      Ștergere
  2. kermit e foarte bine stilizat iar floarea... e o floare! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. tare frumos stii tu sa te joci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent! Îţi admir simţul artistic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Atata frumusete doar cu niste coli de hartie! Felicitari pentru talent !!! Cred ca este mai mult decat un obicei, eu l-as transforma intr-un hobby, sau chiar mai mult ! lumea nu prea mai are timp sa faca lucruri de arta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine acasa, se arunca putine lucruri. Incluse resturile de hartii. Si asta-i rezultatul.
      Iti multumesc pentru apreciere!

      Ștergere
  6. WOOOOWWWW! Tu stii sa faci o piesa de arta pana si din resturi de hartii?? Asta-i culmea! Cat talent intr-un singur om! Felicitariii!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. arta poate fi un obicei, pe cand obiceiurile nu sunt arta...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Kermit ,aici erai? Pana si tu devenisi reciclabil?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpul de kermit, acum sta pe biroul meu.

      Ștergere
  9. Tare frumos iti mai petreci tu clipele de relexare.:)
    Se vede mana de ARTIST!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase si delicate flori ! De Kermit, ce sa mai zic! Ai multa fantezie si pricepere ! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi minunata de asemenea!
      Multumesc! Ma bucur ca iti plac!

      Ștergere
  11. Ce frumos obicei ai! Şi ce frumoase lucruri îţi ies din mânuţe!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai talent,nu gluma.Sunt frumoase foc ambele creatii.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. superb! esti o artista adevarata!

    RăspundețiȘtergere