sâmbătă, 21 iulie 2012

Cap si borcan. Goale ambele.


Am profitat de ultima zi de concediu și am fost sa duc niște flori și-un gând unei persoane dragi. Am mers până acolo într-o plimbare, cu pași lenți într-atât încât am ajuns abia la asfințit. Mă temeam că deja ar fi închis.
Dar nici pomeneală. Înăuntru o turmă de turiști. Niciodată n-am văzut atâta zarvă într-un cimitir. Ceea ce zicea ghidul despre oamenii de pe plăcuțe nu interesa pe nimeni. Oamenii aceia și povestea lor, de fapt, nu interesau pe nimeni. Erau importante doar pozele în ipostaze care mai de care alături de morminte pe care erau scrise nume importante de care au auzit că sunt faimoase. Și atât.
Și pot să spun fără remușcări că unora în loc de un cap gol, le-ar fi mai bine cu un borcan. Zău așa!
La fel de gol, ca să nu fie prea greu de dus. Ar putea avea și ochi. I-aș putea face chiar eu. Cu Markerul. Sau cu hârtie, ca să nu se mai plângă ăștia de la reciclări...





.

9 comentarii:

  1. daca ai avea iubit creca i-ar fi imposibil sa se certe cu tine. tu si cand te infurii esti dragalasa. in postarea asta e dovada!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata.
    Atata timp cat "borcanele goale" nu interfereaza cu pasii proprii, nu ar fi o problema...
    Sa vedem refractia luminii prin ele si atat.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca i-ai face niste ochi tare frumosi...un borcan in loc de cap si niste ochi superbi=frumusetea ideala :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot fi de acord cu asta, un borcan, interesantă abordare:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-un borcan gol lumina intra in voie, de aceea cat mai mult mairker apoi, ca sa nu se piarda...

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat de talentata esti, cred ca o sa le placa cu borcanul !!!
    Sper sa nu-ti fi stricat ziua de tot !

    RăspundețiȘtergere
  7. ...vor arata urmasilor lor că au ajuns sa râdă în locul în care un om celebru zace...

    RăspundețiȘtergere
  8. Întâmplarea face ca și eu, în zilele trecute, să fi ajuns în două cimitire. De fiecare dată, ascult acolo liniștea. Las flori, lacrimi, gânduri. Pentru părinți, bunici, unchi.
    Ceva m-a întristat- lipsa de respect a unora care, deși își au, sub lespezi, firul existenței, uită. Buruieni, gunoi.. cât reprezintă de fapt o viață?

    RăspundețiȘtergere