luni, 25 iunie 2012

ZOO (2)
























































12 comentarii:

  1. tigrul prin apa e o imagine demna de "National Geografic"!
    superb, totul!
    zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pierzi vremea cu portrete. Apucate de fotografie de animale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa fotografiez ce vreau eu si cand vreau eu...

      Ștergere
  3. WOW! se pare ca toate animalele s-au aranjat, s-au periat si au pozat pentru tine, Vera draga! Esti o artista! cum le-ai fermecat sa stea asa frumos?!
    Privirea tigrului este hipnotizanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Pai da, ce crezi? Le-am sunat si le-am povestit de sedinta foto de a doua zi si au zis ca vor. Asa ca eu doar am apasat pe buton.

      Ștergere
  4. Excelente portretele !!!
    Felicitari Vera!

    RăspundețiȘtergere