duminică, 17 iunie 2012

Viitoarea masina


Am fost zilele acestea sa ma interesez de o masina buna. Un volvo, masina traditiei familiei. Daca as fi fost fiica biologica cu siguranta m-as fi nascut intr-un volvo...
Am gasit una. Frumoasa, puternica, incapatoare si neagra. O splendoare! Doar ca e o mica problema. Pe stradutele inguste din orasele italiene cu o masina de genul acesta ai doua alegeri. Prima, te sui in masina si mergi pe o alta strada ocolind si intrand astfel intr-un trafic din care, daca iesi, poti fi sigur ca ai cu trei fire albe mai mult in podoaba capilara. Sau, iti tai masina in doua si treci pe straduta ingusta cu prima jumatate, iar pe urma  treci si cu a doua...
Eram aproape convinsa sa iau masina aceea pana am vazut o editie din emisiunea englezeasca Top Gear. Datorita lor am gasit masina ideala. Un Peel P50. Rezolv astfel si problema cu traficul si cu parcarea. Cred ca ar intra la fix langa biroul meu...



8 comentarii:

  1. Și nu îți freacă nimeni mașina în parcare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha,ha,ha...deci masinuta de "buzunar"...
    Totusi, nu renunta la Volvo... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. HAHAHAHA!
    Ai si tu un umor!
    HAHA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Când spun eu că te ești un miracol, nu exagerez deloc!!

    Seară frumoasă, Vera! doamne, cât îmi este de dor de străduțele înguste, cu ferestre de pe care glastrele se amestecă cîntr-un joc copilăresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiat 500! E cel mai potrivit! :-) Si frumos foc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vera draga mea, tocmai am intrat în casa dupa o vacanta de 3 saptamâni jumatate. motiv pentru care cer iertare si motivez lipsa raspunsurilor la mesajele lasate la mine pe pagina - multumesc mult pentru vizite si comentariile pe care le-ai lasat, tare m-au bucurat! Pupici

    RăspundețiȘtergere