miercuri, 27 iunie 2012

Miercurea tăcută/ ZOO (3)












































27 de comentarii:

  1. Ah Vera! nu te-a contactat înca nici o editura?! pentru un catalog cu aceste splendide animale, sau un calendar?! wow! fotografiile tale sunt colosale! FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, draga mea, multumesc pentru sprijin! Cine sa ma contacteze...am publicat imaginile doar aici pe blog si pe facebook.
      Cat despre animale sunt intr-adevar splendide! Am avut noroc ca nu s-au temut de mine si am putut sa ma apropii

      Ștergere
  2. Trebuie sa recunosc ca nu am vazut in viata mea o girafa in realitate. :D
    Azi m-am bucurat de poze.
    Multumesc.
    Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur de bucuria ta. Cand vei avea ocazia sa vezi una, ai sa-ti dai seama cat sunt de prietenoase.
      Noapte buna!

      Ștergere
  3. Ce menajerie ai adunat aici. Pozele sunt de exceptie.
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fantastice fotografiile tale !
    Eu totuși nu mă voi lăsa impresionata de privirea blajină a tigrului :D !
    Rămân la distanță sigură...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa fotografii, mai rar!... ;)
    Minunat ai surprins animalele! Toate au ceva de zis!... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Exceptionale fotografii.... dar si modelele mertia nota 10

    RăspundețiȘtergere
  7. Moleşală mare şi la Zoo. Să ai o zi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe! Ţi-ai creat propria grădină yoologică!
    Pe care l-ai prefera "de casă"? :)
    Unde le-ai fotografiat?

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă fascinează felinele, dar îmi place și flamingo. Foarte reușite fotografiile, dar tu deja știi asta, dragă Vera! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de frumoase sunt animalele! Le-ai placut tare mult daca au avut o asemenea stare pentru poze! Bravooo!

    RăspundețiȘtergere
  11. wow!!! ma intreb cum ai reusit sa eviti barele, in cazul tigrului. ca presupun ca nu era liber :))
    toate sunt de exceptie, imi doresc sa pozez si eu asa cand voi fi mare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Oau! Imaginile sunt superbe!...
    M-am ales astăzi și cu o plimbare la Zoo...
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt pur și simplu fără cuvinte!
    Felicitări!
    Cred că și dacă le vedeam în realitate nu mă emoționam așa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred că personajul din ultima poză era singurul înotător, așa-i?

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbe cadrele, minunat surprinse. Felicitari! Multumesc de plimbarea pe la ZOO :D O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Grozave fotografii! Happy WW. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Fantastice! Uau!
    Felinele si serpii ma fascineaza!
    Numai bine! Succese!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. "asa ceva nu exista", zise moromete, privind girafa!

    atunci am ras!
    acum spun:
    asa ceva nu exista!
    felicitari si toata admiratia mea (nu valoreaza nimic, nu sunt fotograf dar sunt impresionat!)

    RăspundețiȘtergere
  19. Splendide animale in superbe ipostaze! Sunt exceptionale fotografiile! Felicitari!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pacat ca nu participi la concursuri ! Ai talent !

    RăspundețiȘtergere