miercuri, 20 iunie 2012

I'm So Tired



Tot am avut coșmaruri în ultima vreme.
Ba cu câte-un mare bogătan, pus într-o funcție mai înaltă decât munții Himalaya, care a intrat la mine în birou moflăind gumă într-un hal că i se vedeau molarii de aur. Iar eu mi-am permis să-i zic să îi dea jos și sa-și pună din porțelan că am văzut eu în ziar un anunț cu gropari care fură dinții de aur de la morți din gură și pe urmă îi vând. Și na, bietu om, să nu rămână fără molarii lui de aur...
Ba că am făcut atâtea proiectări și am stat atâta cu ochii în calculator încât am devenit chioară 100%, iar lucrul ăsta m-a înspăimântat atât de mult că m-am trezit brusc...
Ba că am stat pe șantier și am așteptat să construiască școala căreia am sacrificat toate weekendurile mele și am așteptat așa mult până am albit...
Iar când se întâmplă asta în cazul în care unul pune tot sufletul în ceea ce face e semn că trebuie să ia o pauză. Asta și pentru că o minte obosită este un zero barat în meseria asta...
Așa că de mâine intru într-o pauză.



5 comentarii:

  1. Si uite asa "Romania va creste prin bun simt si responsabilitate":))
    Sa te bucuri de pauza. Abia astept sa imi iau si eu.
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  2. O pauză reconfortantă să ai !
    Frumoasă meloria aleasă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Odihnă plăcută şi reconfortantă!

    RăspundețiȘtergere
  4. relaxeaza-te in primul rand...te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, cred ca toti avem nevoie de o pauza din cand in cand.
    Multumesc pentru The Beatles !

    RăspundețiȘtergere