joi, 21 iunie 2012

Doua digi, doua tremurate pe film












13 comentarii:

  1. tremurate din cauza emotiei... nu-i de mirare. Frumoase figuri, fermecatori ochi!

    RăspundețiȘtergere
  2. fotografiezi cu sufletul...au multa caldura pozele

    RăspundețiȘtergere
  3. ce ochi...ce priviri...
    dar tu deja stii ca am o slabiciune pentru ochi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru cel de-al treilea mai ales, asa-i?

      Ștergere
  4. ce-mi plac ochii tipului din a3a fotografie. are asa o bucurie ascunsa in ei, mai mare dragul sa te incalzesti in ea :)
    se incarca foarte greu blogul tau, dar poate e doar din cauza mea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acelasi lucru am vazut si eu!
      Am incercat sa rezolv chestiunea. Da-mi de stire.

      Ștergere
    2. acum e ok... multumesc :)

      Ștergere
  5. Avantajul sau dezavantajul digi...Am invatat sa ma gandesc de doua ori, inainte de a apasa pe declansator ( nu ca as fi eu mare fotograf ! :) )
    Eu cred ca sunt excelente ambele variante !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place mult mai mult pe film...are o caldura aparte

      Ștergere