duminică, 17 iunie 2012

The crazy chicken

Ma uit rar la televizor. Nu am timp, iar cand am , prefer sa fac altceva. Sa ascult muzica de exemplu, sau sa fac fotografii, sau sa citesc, sau sa stau pe terasa alaturi de un pahar de vin, sau sa gatesc...Si daca tot veni vorba de gatit, am vazut in seara asta ca sunt o gramada de programe de gatit. Dar multe, multe. Nu stiu de unde a aparut moda asta in care intr-o zi apare o emisiune de gatit, iar ziua urmatoare gasesti 20 de emisiuni de gatit . E adevarat ca lumea gateste din ce in ce mai putin, fastfood-urile au castiguri pana la cer si Mc' Donalds pare sa nu mai dea faliment, dar totusi...
Pentru oamenii pofticiosi, emisiunile astea sunt o adevarata suferinta. M-am uitat la una cu un tip care puteam sa bag mana in foc ca era ruda cu Swedish chef (http://www.youtube.com/watch?v=RhRkAzaDuyg ). Zicea ca el gateste The crazy chicken si mi s-a facut atat de pofta, incat m-am apucat sa incerc reteta...
Nu stiu cat de Crazy chicken a iesit, dar e gustos...




4 comentarii:

  1. offf...arata tare gustos...mi-e clar,nu voi renunta niciodata la carne :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ymmy, arată crazy rău de tot, să-l mănânci, nu alta! Duminică splendidă! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti o mare figura,haha

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-ti fie de bine ! Te cred pe cuvant ....si pe fotografie!!! :))

    RăspundețiȘtergere