luni, 4 iunie 2012

Claire de lune





Am ieșit la plimbare, fără o direcție, m-am oprit acolo unde mi-a plăcut și am stat cât am vrut. Am făcut fotografii după o săptămână de pauză în care nu am tras nici un cadru. Nu am avut starea necesară. Asta pentru că eu cred că trebuie să fie o stare. O stare de sinceritate cu tine însuți și cu lumea pe care o privești prin vizor...
M-am oprit la un bar. Unul nou deschis. Trebuie să ai mare curaj să deschizi un bar în Torino. Aici sunt cele mai renumite din țară și sunt greu de egalat. Baruri care amintesc de epoca lui Cavour, de o epoca de-un mare rafinament... În fața barului au improvizat o scenă din scânduri și pe rând au cântat tot felul de formații locale alcătuite din oameni de toate vârstele. S-a cântat în mare parte jazz și solo-ul  din Purple Rain a lui Prince la sfârșit. Impecabil.
Iar eu  nu m-am mai simțit singură atunci când am văzut că totul se petrece sub un clar de lună...






16 comentarii:

  1. Torino mi s-a părut auster ziua, furnicar seara..
    Clar de lună? Fabulos!!

    Să fii iubită, Vera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Torino e un oraș plin de contradicții...

      Ștergere
  2. Ce frumos ti-a iesit luna... sa ai o saptamana usoara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e minunata cu obrajii ei grasi si luminosi :)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat că nu putem să o prindem așa de obraji, cum fac mătușile, hihi

      Ștergere
  4. Foarte bune cadrele. Aseara am prins-o si eu :). O voi posta zilele astea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mirela!
      Abia aștept să văd ce capodoperă ai făcut de data aceasta!!

      Ștergere
  5. Luna se va mai arăta, dar scena din scânduri...

    RăspundețiȘtergere
  6. luna nu poate fi decat visatoare...

    RăspundețiȘtergere
  7. Excelent surprinsa !
    Ma bucur pentru tine!
    Sa ai o saptamana luminoasa si frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de doua ori!
      Si tu sa ai parte de o saptamana de neuitat!

      Ștergere