miercuri, 13 iunie 2012

Ce fac eu marti seara

Unii marți seara se uită la meci.
Alții fac dragoste.
Câțiva se plimbă în parc căci acum seara e mai răcoare și mai bine.
Mai sunt și oameni care se uită în sus și nu fac nimic. Spre deosebire de cei care acum luptă pentru libertate, iubire și viață ,undeva, într-un colț al lumii.
Din păcate există persoane care nu pot face nimic din toate acestea pentru că au alte probleme de rezolvat. Cum ar fi de exemplu să caute apă potabilă sau un loc unde să doarmă.
Precis, în acest moment, un om spune o poveste de noapte bună copilului său . La fel cum acum o mama denaturată își bate copilul măr, iar pe urma merge la doctor și îi zice că a căzut pe scări. Cu siguranță este un medic acum în spital. Ei muncesc tot timpul ca să ne dea nouă, muritorilor de rând, niște timp...
Și ar mai fi sute, mii, milioane de lucruri care se fac în seara aceasta. Dar nu ați avea timp să le citiți pe toate, pentru că și voi, în seara asta de marți aveti lucrurile voastre pe care le faceți...



24 de comentarii:

  1. Vera, eşti dură!... Fotografia este super1
    Nopate bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. stii cum sa scrii. e un fapt!
    si esti un om care vede lucrurile la 360 de grade, ca sa folosesc un termen care vad din poza ca iti place. si asta-i tot un fapt.
    numai bine in seara asta de marti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu momentele mele...ca toata lumea...

      Ștergere
  3. da...
    nu putem salva lumea...
    putem incerca sau putem sa nu...
    mi-ar placea sa stiu ce ti-a declansat aceste ganduri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic in special. Au fost tot timpul acolo...

      Ștergere
  4. Ganduri de-o mare profunzime, spuse parca in joaca. Ma intreb cum se impaca omul care vad ca proiecteaza chestii, calculeaza, cu omul bland pe care ni-l arati noua?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-as stii să spun. Nu mă împart în omul cutare și omul celălalt...

      Ștergere
  5. Sa facem bine, Vera! Sa facem bine! Dincolo de toate lucrurile pe care le facem sa avem certitudinea ca intr-un final adormim impacati. Multumesc pentru ganduri si mai ales pentru profunzimea lor!
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai pus degetul pe o mulțime de probleme pe cât de reale pe atât de greu de rezolvat !
    De ce este așa greu de rezolvat,pentru că nu sunt mai mulți visători,ca tine,la o lume mai bună și mai frumoasă !
    Poate totuși...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie totusi ca incet incet lucrurile sa ia o intorsatura spre mai bine...

      Ștergere
  7. Și sunt unii așa, ca tine, care se gândesc la toatea acestea. Care fac parte din viață și e bine să le acordăm măcar un pic de timp.
    Fotografia e specială, te felicit! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Seara de marti: am aprins o lumanare; vremurile apuse s-au intors...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram ca vremuri apuse modificate in mai bine...

      Ștergere
  9. Poate că tocmai de asta, lumea este ca în metafora ta dantescă..
    Am avut o noapte frumoasă, mi-am citit în suflet, am redescoperit ciocârlia-

    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2012/06/dintre-statui.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Splendida expresia: mi-am citit în suflet!
      Multumesc...

      Ștergere
  10. m-am ascuns de ploaie si am citit o carte intamplator romantica, ce m-a dus zambind la culcare. iti doresc ganduri bune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ploaia. Imi place să stau la geam atunci când plouă. O chestiune care îmi dă senzația că cobor în mine...
      Pare ca ai avut o seara grozava!
      Ganduri bune!

      Ștergere
  11. Eu am scris, am citit si apoi nani. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ...si ziua de marti s-a incheiat inainte de-a face toate lucrurile propuse...ca toate zilele de altfel. si-am adormit in cada... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O baie placuta nu se compara cu nimic...hihi

      Ștergere