joi, 28 iunie 2012

Apple- Dulap de culori


Am zis sa profit de concediu si sa fac niste schimbari in casa. Iar cand o femeie se pune sa renoveze, incepe sa modifice totul,hihi. Mai ca ar fi mai simplu si mai rapid daca as darama toata casa si as construi alta in loc.
Acum mi-a ramas doar camera in care pictez, unde sunt multe tablouri si machete peste tot si  m-am hotarat sa o adaptez ca sa pot developa fotografiile acolo, fara sa ma mai chinui in baie cu revelatorul, baia de stop, fixatorul,etc. Am demontat tot ce era inauntru si am pus mobila noua in loc.  Mi-a fost insa mila sa arunc masuta de lucru pe care o aveam inca din anii studentiei, asa ca am taiat-o bucati si am facut un dulap de pus borcanelele de culori...












20 de comentarii:

  1. Nu inteleg cum poti sa te pricepi la atatea lucruri.chiar nu-mi dau seama.
    daca vei avea copii vei fi cu siguranta eroina lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca si cand voi avea copii, imi doresc doar sa fiu o mama buna. Restul e neimportant

      Ștergere
  2. Stii ca nu sunt pictor sau fotograf asa ca sa citesti zambind "critica" mea:
    imaginile colorate dauneaza impresiei pe care o produce "culoarea lemnului"...
    Superba ideea, felicitari, as comenta la prima imagine...
    "Vera ofera marul discordiei"?
    Zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Discordiei zici?...Am sa ma gandesc,hihi
      Zi buna de asemenea!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu l-am cantarit, dar gol e suficient de usor cat sa-l tin intr-o mana

      Ștergere
  4. iata ce pot face doua maini dibace! superb! chiar mi-ai dat o idee, iti multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te felicit! Eu n-am fost în stare să-mi aranjez nici măcar biroul meu. După ce au intrat pe acolo nişte mâini îndemânatice, acum nu mai găsesc nimic, hihihi! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Hihi, si sa ghicesc ca mainile indemanatice erau ale doamnei tale?

      Ștergere
  6. Ce idee genială! Și când mă gândesc că eu arunc tot ce nu-mi mai convine...Tu știi cum să faci ca totul să fie mai frumos. Ce om minunat ești.

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. E doar o idee simpla si utila...

      Ștergere
  7. Inspirata si talentata mai esti, Vera draga!
    concediu placut în continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Carmen!
      Am fost azi sa innot...dupa atata vreme eram ca o testoasa pierduta in ocean, hihi

      Ștergere
  8. artistul din tine, apare in tot ce faci. sa-l folosesti sanatoasa si...inspiratie maxima in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja am pus borcanelele de culori in el si rezista. Multumesc!

      Ștergere
  9. Ce idee bună, Vera, dar cred că un asemenea dulap ar fi mult prea pe gustul celor doi Pikini ai noștri și borcănelele ar fi date de-a dura nonstop. Te felicit, e chiar util și frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. grozava idee...grozave culori :)
    pup Vera cea priceputa :)

    RăspundețiȘtergere