sâmbătă, 5 mai 2012

O seara




Afară este plăcut, iar cerul se îmbracă cu luna așa încetișor precum o femeie  care își ridică ușor fusta de la tălpi, în sus spre genunchi, mai în sus pe coapse până la brâu. Cerul e,ai zice, în flăcări, e atât de roșiatic cum de mult nu am mai văzut.Aș fi făcut câteva poze, dar nu am nici un aparat la îndemână. Cel pe film a rămas fără peliculă, pe când celălalt e descărcat. Așa se întâmplă...fotografiile cele mai bune și mai frumoase le înghețăm cu mintea.
Stând în grădină pe un șezlong de bambus împletit, încerc un nou parfum și pielea capătă mirosul unei pajiști de orhidee și nuferi albi, în timp ce în brațe am un teanc de foi. Le-am primit astăzi și sunt despre un concurs. Unul care m-a pus serios pe gânduri. Asigură ședere pentru un an jumătate. În Africa de Sud. Totul plătit. De altfel în proiectul ăsta poți să folosești toată creativitatea, fără limite puse de unii și de alții. Ar fi o structura pentru toți copii orfani din regiune. O cauză pentru care merită să te trezești dimineața și să mergi la muncă. Un an jumate în care se pot întâmpla o sumedenie de lucruri. Poți să te îndrăgostești , să adopți un copil, să te întregești. La fel cum poate fi un an în care să nu se întâmple nimic.
Dar gândurile le las pe mâine, căci acum la radio începe o melodie frumoasă. O piesă cântată de o voce delicată precum nuferii și orhideele din parfumul meu. Poate o știți, poate nu. Să vedem.



13 comentarii:

  1. Se simte și în cuvinte tandrețea parfumului tău!

    Orice provocare poate fi un început! Mult noroc, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic, nu are cum sa se intample :). Ceva trebuie sa fie....noapte faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant proiect! frumoasa seara, frumoasa descriere... mi-a placut întreaga postare. Ma intreb însa de ce ai folosit fotografiea Fredericai? este un portret foarte reusit si ea este o femeie deosebit de frumoasa, dar... nu înteleg legatura cu aceasta seara superba a ta...
    Si mai este ceva ce nu înteleg: a disparut postarea despre salile fitness. Eram curioasa ce raspuns dai la comentariul meu...

    Îti doresc un weekend agreabil în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In imagine Federica era foarte ganditoare, in sintonie cu starea mea de atunci.
      Cas despre postarea de care spui, ea este pe blog. Incearca din nou.
      Multumesc Carmen, a fost un weekend dragut.
      Te imbratisez

      Ștergere
  4. ganditoare privire...ganditoare si tu...
    un an si jumatate intr-o alta lume...e mai bine ca ai lasat gandurile pe maine...
    melodia nu o stiam dar imi place...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Kate Bush are o voce tare placuta...

      Ștergere
  5. Rețin culoarea din ochii fetei...
    Apoi aș încerca să-mi mai plimb degetele pe taste, cu cerculețe, pensule etc

    RăspundețiȘtergere
  6. ma gandesc la parfumul orhideelor... si simbolul descopera esenta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orhideele, pe cat de rare, pe atat de frumoase

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere