marți, 1 mai 2012

Ivana


  În meseria mea doar motorașul creierului e în mișcare și să nu mă anchilozez alerg în fiecare dimineață
 câte-o jumătate de oră. Un lucru care mă umple de energie și bună dispoziție. Nici nu are cum să fie altfel când îți începi ziua simțind prospețimea aerului de dimineață, când vezi cum roua de pe flori strălucește ca niște mici diamante la atingerea soarelui, când auzi  păsărelele inundând valea cu cântul lor. La fel cum nici o sală de fitness nu are cum să înlocuiască un astfel de peisaj. Acesta e unul din motivele pentru care nu îmi plac sălile de fitness.  Și cu toate acestea cu ani în urmă am fost de câteva ori și de fiecare dată ieșeam  mai obosită și mai iritată. Mai ales atunci când nimeream să fiu lângă unele care săreau din sala de nașteri direct în sala de fitness și care-și petreceau acolo ore-ntregi zilnic. Femei care în loc să alăpteze bebelușul  formânduse astfel o legătură și mai strânsă între copil și mamă, în loc să îl plimbe în parc, la aer curat, în loc să se joace cu el, să-l învețe, să aibă grijă de el și să-i ofere toată dragostea, în loc de toate acestea, preferau să stea la fitness, să se întreacă cu tipa de lângă care slăbește mai multe grame in tot număr de minute. Femei care se reduc la o bucată de carne. O porcărie absurdă pe care nu o înțeleg...
  Dar să revenim că nu despre asta era vorba. S-a nimerit și în dimineața aceasta să mă întâlnesc cu o vecină. Singura de altfel din împrejurimi. O doamnă care zi de zi lustruiește statuete, lampadare, scaune din 1800, bijuterii și cam orice ai putea găsi doar într-un magazin de anticariat. O doamnă cu care m-am împrietenit într-o clipă și pentru că spune cele mai bune poante. O doamnă care m-a invitat la ea să bem un pahar de whisky. Îmi zice că-i făcut de bărbatăsu și are să-mi placă. Și pentru că a insistat mult, am acceptat.
 Ei bine, casa era la fel de plină de statuete ca și grădina. Fotografii peste tot. Ai fi zis că-i muzeu. Îmi zice că preferata ei e cea alb negru cu ea și bărbatul ei tineri, râzând pe o Vespă de la Piaggio, o motoretă cochetă despre care zice : ” era singurul lucru al nostru pe care îl aveam. O vezi tu mică, dar ne-a dus kilometri buni când am fugit de acasă și-am venit să ne facem o viață împreună în casa asta.”
 Am povestit și am râs, am gustat cel mai bun whisky încercat până acum. S-a ascultat Ritchie Valens și  am petrecut o seară grozavă alături de personagiul acesta  ieșit din rândul lumii. Și din acest motiv, din toate aceste motive, i-am făcut și câteva fotografii. Poate vă plac. Sau poate că nu.





























33 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Haha! Sa alerg mai mult ar insemna sa ma trezesc si mai devreme...ceea ce nu ma incanta deloc

      Ștergere
  2. da...
    firesc, natural, cald = frumos! adica frumoasa!
    sa fiti sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. limpede privire are doamna...mi-ar fi placut sa fiu acolo...
    obiectele vechi se simt bine langa oameni care,traind in prezent, iubesc frumos ce a trecut...
    sunt sigura ca vei reveni :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha. atrageti oamenii ca un magnet si se deschid in fata dvs. doamna pare foarte dezinvolta in fata camerei si foarte haioasa.haha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e genul de om pe care nu-l vezi serios...

      Ștergere
  5. din cate stiu eu, exista un fel de lege, nescrisa, care spune ca...femeilor mai in varsta nu li se face poza de aproape, ca sa i se vada toate ridurile adunate de ani...este un fel de indecenta...lipsa de respect...
    documenteaza-te

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu asa am invatat la niste cursuri photo, la o universitate din Seattle...imi pare rau c-am intervenit cu aceasta remarca..nu stiam ca pot fi atacata atat de agresiv...
      imi cer scuze, nu mai revin...

      Ștergere
    2. Cu siguranta profesorii de acolo stiu mult mai multe decat mine in materie de foto, insa nu pot fi de acord cu teoria lor. Reiese cum ca ridurile ar fi o rusine si nu trebuie aratate in imagini, un lucru cu care nu sunt de acord. De altfel cred ca prin fotografie arati o bucata de realitate, iar ea nu este plina doar de oameni tineri, cu fete proaspete...
      Imi pare rau daca te-ai simtit intr-un fel sau altul jignita.

      Ștergere
  6. prostii, la o femeie in varsta i se vad ridurile si de la 1 km. si e un fel de lege, nescrisa, care spune ca portretele de aproape la copii si batrani sunt cele mai expresive...Asa ca Vera draga te felicit pentru imagini. Au o caldura aparte.Bravo! Ca de obicei scrii grozav!

    RăspundețiȘtergere
  7. ai reusit sa ne arati o DOAMNA ... eu vad tineretea ei(in ciuda ridurilor) si ma bucur ca ai cunoscut-o !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un om care rade, un om optimist si in ciuda varstei, plin de viata...spuse acestea nu are cum sa fie decat tanara!

      Ștergere
  8. chiar ca doamna asta e un personagiu!!!!! mi-as fi dorit sa o cunosc si pe de-o parte am cunoscut-o prin fotografiile tale si simtul tau de artist. multumesc Vera

    RăspundețiȘtergere
  9. un chip cu adevarat prietenos! imi place doamna si-mi plac fotografiile! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Aş putea să joc "Devil's Advocate", adică să iau partea la ambele tabere, pentru că vă văd divizaţi. Eu as zice doar atât:

    - Dacă doamna a fost anuntţată de articol, şi a văzut ea însăşi pozele ce i s-au făcut, şi i-au plăcut, folosind "ocheţii", bineinţeles, atunci "câştigă" prima tabara.

    - Dacă nu a fost consultată persoana din poză, şi dumneaei nu i-ar place vreo poză, câstigă tabăra a doua!

    Aşa că arunc moneda în aer, şi îmi ziceţi voi cu ce faţetă a căzut in sus !

    P.S. Ar refuza careva o poză îmbunătăţită cu Photoshopul (adicătelea ;) ... retuşată), dacă i se oferă acest serviciu / favoare? Voi ce ziceţi ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca in cazul acesta e vreun castigator!
      Ma bucur de trecere!

      Ștergere
  11. un chip tare fain. imi place :). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună Vera!
    Interesantă povestioara ta!
    Frumoasă doamna din imagini!
    Îmi place,când mă uit la dânsa parcă o văd
    pe prietena mea din Făgăraș numai că este puțin mai în vârstă!
    Ne-am cunoscut in 1998 în stațiune!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca ai o prietena pe cinste!
      Reintorc imbratisarile!

      Ștergere
  13. Sigur că-mi plac pozele! Doar sunt lumea ta reală! Cel mai mult și mai mult îmi place cum îți construiești tu comunicarea!
    Să fii iubită, Vera !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai atunci nu pot decat sa ma bucur!
      Va multumesc, doamna!
      Imbratisari!

      Ștergere
  14. Vera, tu esti un fotograf profesionist! E foarte expresiva, spune tot, clar! Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o draguta. Sunt departe de a fi un fotograf profesionist, insa ma bucur daca ti-au placut!

      Ștergere
  15. Au viata fotografiile tale!!!!!!!...Iti doresc sa fii iubita si protejata! Un suflet ca al tau merita!
    Numai bine,
    Mony

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai Mony, mai, de unde stii? Hihi, multumesc!

      Ștergere
  16. Toate fotografiile sunt reusite, dar a trei-a, este buna pentru o expozitie de Arta fotografica!
    Si povestea e draguta!:)) Ma amuza opinia ta despre salile fitness... eu ma duc cu multa placere, pentru ca nu am când sa alerg în parc (mai nou, încep serviciul la 6:30 si îl termin la 17!) si pentru ca am nevoie de exercitii pentru întreaga musculatura a corpului, deoarece din cele 24 ore, dorm macar 6 si alte 11 stau pe scaun, în fata computerului (dar avantaje si dezavantaje au toate meseriile)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A treia este si preferata mea...Ma regasesc in programul tau de lucru.Dar pentru ca ajung mult mai tarziu, prefer sa alerg dimineata. Cu salile de fitness in schimb, nu ma impac deloc.
      Pupici

      Ștergere