joi, 26 aprilie 2012

Portrete????




Cineva îmi spunea cu timp în urmă că ce-ar fi să fac un proiect de portrete. Atunci m-am gândit: ”Ha!Cum să nu? Eu și portretele. Ți-ai găsit! Și în plus eu n-am timp nici să respir, dar mai să...” . Și așa am lasat-o baltă și mi-am văzut de treabă.
Dar în ultimul timp mi-a tot revenit ideea și am început să mă documentez. Așa se face că de câteva zile încoace înainte de ora două-trei noaptea nu sting lumina. Așa se face că de pe un birou ordinat sfârșesc mereu pe covor cu un teanc de cărți de fotografie împrăștiate peste tot.
Așa se face că m-am decis să fac un proiect. Bineînțeles că acum am elanul, cheful, dragul, pasiunea și nerăbdarea tipică fiecăruia atunci când este pe punctul de a începe ceva nou ce îi place. Sper ca sentimentele să nu se schimbe. Voi reveni cu imagini.




7 comentarii:

  1. mult succes!!!...uitandu-ma la portretele care le-ai facut pana acuma, imi vine sa spun ca nu o sa iti fie prea greu... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bafta Vera! :)
    tu esti o persoana tenace...asa te simt...
    sunt sigura ca vei face lucruri deosebite...deja faci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place chipul domnului de langa prima masina, da, acela cu mustati...
    si doamna de la coltul blocului are privirea expresiva!
    esti pe drumul cel bun, bafta! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. o idee buna ! Iti doresc un inceput bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. spor la treaba si muuuulta inspiratie! orice idee creativa este elixir pentru suflet! abia astept sa vad pasii urmatori :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vă mulțumesc tuturor pentru sprijin! Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere