miercuri, 25 aprilie 2012

Miercuri în alb și negru





















19 comentarii:

  1. interesant vitraliul in alb-negru...
    tu...mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce e in imagine e doar o bucatica din el...cel intreg e o minunatie!

      Ștergere
  2. interesanta colectia alb/negru...eu prefer strada si pe Vera care zambeste...

    RăspundețiȘtergere
  3. :) imi plac. tu vesnic zambareata...noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  4. buna dimineata, Vera!
    Frumoase fotografii dar... Dar stii ca sunt carcotas!
    Spune-mi, te rog, prima fotografie inseamna "centru cinema pentru tigani"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha!Nu, nu asta inseamna.
      Asa se numeste, Cinema Romano.E o bijuterie acel cinema. In Torino.

      Ștergere
    2. phii...
      am crezut ca pe acolo deja domina!
      "bijuterie"? daca afla brunetii or sa il fure mintenas!

      Ștergere
  5. Bună Vera!
    Sunt superbe pozele alb-negru iar tu
    ești o dulce!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. tipul victorios, din tufis este tare haios! :)) Vera este deosebit de frumoasa, fotografia cu vitraliul este arta pura. Mai îmi place si podul - este cumva peste Adige? Toate fotografiile prezentate aici au ceva special ;)
    Ai avut o miercure simpatica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru aprecieri, Carmen!
      Podul este peste cel mai lung fluviu din Italia, Po, sau Pad( in romana).
      Da, a fost o zi tare dragalasa.
      Te pup!

      Ștergere
  7. Frumoasa seria! O zi cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. n-am aflat inca de ce imi plac mai mult pozele ab-negru :)
    superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o sensibilitate aparte pentru fotografiile alb-negru sau sepia...

      Ștergere
  9. Foarte frumoase! :)
    Seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere