vineri, 6 aprilie 2012

Dis de dimineață astăzi dimineață

Dis de dimineață mă trezesc pentru prima oară în casa de lemn.
Dis de dimineață, învelită bine într-o pătură moale, beau cafeaua în timp ce hrănesc lebedele de pe lac.
Dis de dimineață râd cu poftă de jocul rățuștelor.
Dis de dimineață sunt plină de viață.
Dis de dimineață am chef de tine.
Dis de dimineață mă amăgesc că și tu. Ah, ce femeie naivă! Până când?
Dis de dimineață mă îmbrac repejor.
Dis de dimineață plec.
Dis de dimineață astăzi dimineață.











15 comentarii:

  1. diminetile ar putea fi atat de frumoase....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E nevoie de atat de putin ca sa fie frumoase

      Ștergere
  2. :) maine, dis de dimineata o sa-ti reamintesti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trimite-i o rata mesager , ca de porumbei scapati e plina lumea:)si spune-i cat de frumoasa e ,,astazi de dimineata``

    http://www.youtube.com/watch?v=yuUrzgM1o8A&feature=relmfu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! Extraordinară asta cu rața mesager,haha!
      Admiral e un film impecabil...

      Ștergere
  4. Dimineţile SUNT frumoase...
    dar noi, OAMENI, dorim mereu mai mult, mereu altceva...
    Imaginile cu raţele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa suntem noi uneori, nemulțumiți...
      Așa-i că ultimul rațoi seamănă cu Donald Duck? hihi

      Ștergere
  5. excelente imagini, doamna! ce om pozitiv si bun sunteti! fac o plecaciune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și lrbedele sunt femei.

      În legendă, erau chiar zeițe!
      Minunate imagini!

      Ștergere
    2. Daca si cand voi avea un copil, i le voi spune, caci sunt grozave legendele cu lebede...
      Mulțumesc!

      Ștergere
  6. Îmi plac lebedele, îmi place graţia lor.

    RăspundețiȘtergere